|
|
|
|---|---|
|
Känns som att jag borde göra en rostskyddsbehandling undertill på min 518i. Bilen är inte längre ny och det känns som att det är bäst göra en behandling innan det är för sent. Någon som kan ge tips på vad man ska köpa för rostskyddsmedel samt var man köper det. Är det något speciellt man bör tänka på innan man börjar behandla bilen? förarbete och dylikt. ___ Läs begagnatguiden! Länk | |
Paap Reeder |
.... kör vaxvarianten i dörrarna så slipper du de bruna "clown-strecken" på trösklarna när regnvattnet rinner genom dörren. Jag körde ML i dörrarna och har fått putsa på trösklarna i 5 år nu så lacken börjar bli tunn ... i vilket fall klarlacken. MVH /// Paap R |
|
Mugge: Kör en Mercasol-behandling! OSLAGBART! BTW, 530:n är såld! Har köpt en E32 735iA -92 i absolut nyskick, Kommer från TREVISE FONDFÖRVALTNING i Sthlm/Upsala!!! Den är HELT SJUKT FIN! I NYSKICK!!!.... /A BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Paap: Tack för tipset, vax-variant i dörrar så att man slipper polera bort avrinningar från lacken. Kraftwerk: Jag såg att den var såld. Var lite smått sugen på att köpa tillbaka bilen från dig, dock hade ekonomin andra planer, saknade och saknar den vagnen fortfarande. Kul med 735an, svårt att hitta riktigt fina E32:or nu för tiden. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.