|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder...Länk JUST DO IT | |
| Det vet man ju inte förräns man tittat på den och provökrt den m.m. Omöjligt att säga från bara en annons om det är ett bra köp. Kan ju vara världens rosthög. | |
|
Hyffsat pris tycker jag trots dem redovisade bristerna..Kostar väl ett "par-tre tusenlappar"(gissning) att fixa. Dvs det borde åtminstone gå att pruta hälften av den summan utan att skämmas :) Sedan så framgår det icke när kamremmen m. tillb. byttes senast...Allvarliga motorskador blir fallet när den "ryker"...Inte OM den går av/kuggar över utan NÄR detta händer..Bytesintervallerna måste hållas! Bytesintervallerna ligger förnärvarande på 4000mil. Kamaxeln är också en svag pkt på denna motor..Kollas innan köp. Övrig utrustning som mv,v-däck framgår ju inte heller så det måste checkas upp..såklart :) På bilden såg den ju inte allt för risig ut...Men som sagts redan>>>Man måste vara på plats för att kolla upp bilen i sin helhet för att kunna mera exakt säga om vagnen är någonting att inhandla. Mvh Janne. |
|
Hälge |
Exakt hur långt den gått framgår ej? över 20.000mil kan ju lika gärna vara 29,991mil. Dessutom är den ägd av en kvinna, räkna med vanvård samt parkeringsskador runt om hela bilen, tvättat max en gång per år. Oljebyte var 15000:e mil. Bjud max 8000:- |
|
Ser skabbigt skött ut och verkar ju inte heller ha skötts enl besprotokollet. kolla karosspassing på den omlackade framstötfångaren mot framkanten av framskärmen tex. Omlack nederdel av framspoiler men inte sidorna betyder icke original nedlack från fabrik. Ska inte backspeglarna vara lackade kåpor? vindrutetorkarna går ej ned i nedersta läget Spontant skulle jag säga titta efter nått annat baserat på min erfarenhet och känsla. JAg är petig men det är upp till var och en vad dom uppskattar för skick på bilen Asken Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
| Hälge --> "Dessutom är den ägd av en kvinna, räkna med vanvård samt parkeringsskador runt om hela bilen, tvättat max en gång per år" hahahahahaha klockrent..!! | |
|
Har själv åkt och tittat på en del bilar de sista dagarna för jag ska ha en andra bil i 25.000kr klassen och som vanligt förskönar försäljaren varan/bilen i telefon,när man sedan kommer och tittar är många rena liken. mvh |
|
|
coolt! Tack för alla svaren;) Vill ju egentligen inte ha en 318, men tänkte bara på priset. Få se hur man gör, man är ju ganska kräsen av sig...Tänkte bjuda 10000kr för den om jag åker o kolla på den. Problemet är att jag är ute efter en lämplig bil som jag kan ha min Downhillcykel på (dragkrok+touring). Har lite problem om vilken jag ska välja! JUST DO IT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.