|
|
|
|---|---|
|
Märkte idag att hela displayen på min Buisness stereo slocknat och att bara rattens kontroller samt av och på fungerade. Slår jag av och på en gång så funkar det i ca 3-4 min och slocknar därefter. Vid CD-lyssning är det bara låt nr somlyser, klockan slocknar alltså men då funkar i alla fall "m" knappen som tänder klockan under ngr sekunder... Någon som haft liknande symptom? Björsa | |
|
Skumt fel, om den gör likadant varje gång vid av/påslag skulle man tänka sig att det är en "funktion" i systemet. Förmodar att du inte har MID-panelen, utan den mindre stereofronten, på MID tänds klockan med knappen märkt med uret. Jag skulle försöka med en reset på stereon, lossa kablaget bak på burken några minuter och prova igen. Kanske enklare att lossa batteriet en kvart eller så, dock osäker på vad övriga system i bilen tycker då. Läste att timern som talar om när bromsvätskan skall bytas kommer att visa fel (står nåt om detta i bilens i-bok). Nån som vet på just E39? Växelprogram, motorprogram? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.