|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag fick tag i en ny Motorola v50 som ska passa till min bil enligt BMW. Men det fungerar inte, måste man uppdatera mobilen eller gör något särskilt? Magnus E39 2001 | |
|
Hej, Jag har oxå en V50 som inte har BMW prg i sig men den fungerar som den ska i alla fall.. Det ska fungera med en org Motorola men man missar en del funktioner.. I min navi så lyser det en lampa (orange) när tfn är ansluten. Först lyser den rött men efter en stund blir den orange och då är det bara att ringa från den.. Mvh Jimmy |
|
|
Oj då, Läste just i denna tråd: Länk Att till 00-01 ska det tydligen vara V3690 och senare V50.. |
|
|
Hej! Jag provade igen nu verkar det fungera men jag har inte provat all funktioner |
|
|
Den skall tydligen ha speciell programvara i sig enligt Solna då jag kolla 2002 till min FD X5a som hade det originalmonterat... Svensk instruktionsbok till telefonen hos BMW 4 kr det ni:) Asken Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
|
Hej! Jag kör V50 och det funkar. Carl |
|
|
Asken: Det funkar utan programvaran men man tappar ex nr presentation och att skicka sms från skärmen.. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.