|
|
|
|---|---|
|
Har sedan en tid tillbaka gått ifrån mina tankar på en 328a och sneglat mer och mer åt 330. Såg en annons här på Powerbörsen om en 330i-01 med 6000mil på mätaren för 155 000:- Jag tycker det verkar vara riktigt bra pris! Vad säger ni andra, något man ska tänka på innan man åker o tittar på bilen? Bilen är köpt av säljaren (nigel levens) i frankrike och han tog med den när han flyttade till Sverige. Bild Länk Ge mig lite synpunkter! MVH Jens | |
|
Den har förmodligen inte sverigepaketet om den är köpt i Frankrike. Nämligen större värmepaket, elstolar mm. Bra pris är det, men jag skulle köpa svensksåld. Det blir inte kul med ett klenare värmepaket i vinter. It´s a fast world... |
|
|
Elvärmda stolar menade jag. It´s a fast world... |
|
| Fin färg och ganska bra pris men e det en skada vid bakdörren eller e det bara smuts? | |
|
Det är smuts! Är ruggigt nöjd med bilen! Det var ett hyffsat kliv mellan en 320 e36 och en 330 e46.. Mumma för själen :-) Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Priset och miltalet verkar lågt för årsmodellen. Den saknar väl dock M-paketet? Något som jag tycker man bör snegla efter. Sen ska en importerad bil ligga 10-15% lägre i pris än motsvarande svensksålda bil. Inte för att det tvunget är någon skillnad, men nån gång ska man ju sälja bilen och då gäller ju samma regel... /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.