AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
802

Hjälp med köp av 330!

Har sedan en tid tillbaka gått ifrån mina tankar på en 328a och sneglat mer och mer åt 330.

Såg en annons här på Powerbörsen om en 330i-01 med 6000mil på mätaren för 155 000:- Jag tycker det verkar vara riktigt bra pris! Vad säger ni andra, något man ska tänka på innan man åker o tittar på bilen? Bilen är köpt av säljaren (nigel levens) i frankrike och han tog med den när han flyttade till Sverige.
Bild Länk

Ge mig lite synpunkter!

MVH Jens
Den har förmodligen inte sverigepaketet om den är köpt i Frankrike.
Nämligen större värmepaket, elstolar mm.

Bra pris är det, men jag skulle köpa svensksåld. Det blir inte kul med ett klenare värmepaket i vinter.

It´s a fast world...
Elvärmda stolar menade jag.

It´s a fast world...
Visa användare
183
lier
320ia -94
Fin färg och ganska bra pris men e det en skada vid bakdörren eller e det bara smuts?
Det är smuts!
Är ruggigt nöjd med bilen! Det var ett hyffsat kliv mellan en 320 e36 och en 330 e46.. Mumma för själen :-)

Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :)
Jo
14
Jonasd77
335 dA Touring -07
Priset och miltalet verkar lågt för årsmodellen. Den saknar väl dock M-paketet? Något som jag tycker man bör snegla efter.
Sen ska en importerad bil ligga 10-15% lägre i pris än motsvarande svensksålda bil. Inte för att det tvunget är någon skillnad, men nån gång ska man ju sälja bilen och då gäller ju samma regel...

/Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.