AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
959

325 ci -05 , bra nypris ?

325 ci -05 , mycket utrustning , s.k STCC paket , sänkt från 379" till 325"....bra pris ?....sjunker 2 handsvärdet som en sten...?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Du får nog räkna med att andrahandsvärdet kommer sjunka en hel del, däremot kanske det kan bromsas lite iom att du förmodligen kan få ett riktigt bra pris på en e46 05a idag. Men jag är tveksam till att köpa en ny e46a idag, även om priset är så lågt som 325'. Är priset förhandlat och klart eller kan du göra något mer?
Tror att det är ett fast pris...skall åka och kolla det imorgon....även sänkt 320 ci "STCC" -05 305"
Den nya coupen förväntas komma -07 om jag är riktigt underrättad..
Kommer inte nya coupén förrän 2007? Som jag förstått det, så kommer den nu till våren... Att ganska "lättklädda" testbilar siktats av Teknikens Värld tyder på att premiären börjar närma sig?

3-seriecoupén borde komma ganska precis ett år efter sedanmodellen, om det ska överensstämma med mönstret från E36 och E46. Däremot lär nya cabben vänta på sig i ytterligare ett år, till 2007.

I och för sig kan det vara så att 3-serie Coupé kommer först 2007 eftersom BMW "pysslar om" E46 coupé inför 2006: 318Ci får nya 150 hk motorn och dessutom kommer nya färger. Bl a ersätts stålblå att kvartzblå... Vore kanske ologiskt att uppdatera en modell som bara har några månader kvar att leva?

//Chrille
Bmw Chrille: jag har gjort samma reflektion. Verkar ganska ologiskt att göra denna motor ändring om modellen skall tas ur produktion till våren.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
TV har fel med ett halvår enligt min ÅF om E90 coupe... Visning i höst, prod i och lev i vinter/vår.
Asken

Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel...
S:E : var kan man hitta erbjudandet om 320 och 325 Ci STCC??
Vad ingår i detta paket??

Hos BMW i GBG , skall åka o titta idag..
Hawar
Är det ngn som har länk till dessa kampanjer ?

// Hawar
Bilen var riktigt urläcker....har beslutsångest.... :-)
Kanske bättre köpa en beg. 330 -02-03...?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.