|
|
|
|---|---|
| Ska köpa ett Kelleners sportavgas till besten, det är väl eisenmann som tillverkar dessa? Finns det någon svensk åf som tar hem dessa? | |
|
Kolla med Hobbe Z4. Han borde veta för han har skaffat Kelleners komponeneter till sin Z4. Leif |
|
|
Länk med eisenmann: Länk Vill du få det att verkligen låta V8-jänk/Nascar så montera även dit en X-pipe från supersprint :D M V H Stephan "Kelleners" Berglund Dagbok:Länk |
|
|
Ja det är idel skön sång, grannarna står och hurrar när man ska iväg om mornarna, eller hytter dom kanske :-D Ska jag ordna ljud klipp ? Mvh //Sibbe Länk |
|
|
STEPHAN: Ska montera med x-pipe, blev helsåld när jag hörde kombinationen på www.beastpower.com... Bimmer Seb: Du får gärna fixa fler ljudklipp, såna får man aldrig för mycket av ;) |
|
|
Sibbe: Lägg inte ut nåt här för det väcker gamla minnen som jag har fullt upp med att förtränga ;D Mad: Det låter ännu sjukare i verkligheten när man känner vibrationerna i kroppen när man står bakom bilen på tomgång :) M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Ok, jag lovar att inte lägga upp några ljudfiler här. Jag kan dock säga att det finns en baksida med allt detta ljud, vi var några kompisar som åkte Växjö-Mantorp tur & retur och man blir skapligt trött i huvet av ljudet när man inte kan hålla 130+. Mvh //Sibbe Länk |
|
| Beställde ett eisenmann racesound + x-pipes istället, borde väl inte vara så stor skillnad iom att eisenmann tillverkar kelleners? | |
|
Nej, det bör inte vara någon nämnvärd skillnad. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Eisenmann (sport) sitter på mitt vrålåk. Det kan rekommenderas. Inköpt via Kelleners till trevligt pris. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.