|
|
|
|---|---|
|
Hej alla läsare. Jag är mkt intresserad av att köpa en M5: (E39). har sett att det finns många import, Hur / vad skall man tänka på när man åker och kolla på en. Man vill ju hitta ett fint exemplar. Jag vill gärna ha hjälp med synpunkter / ev hemsida där man kan hitta info. Någon som har bra erfarenhet av E39. Skall man sikta på års mod -99 eller skall man leta efter en nyare. Någon som vet ett fint exemplar som är till salu ? Mvh Tompa | |
| Kolla inn siste nummer av Automobil! Köpguide.. og sök! :) | |
|
Klicka på länken i min signatur och välj E39 ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Sök på M5 E39 så kommer du hitta massor. Eller prova att bjuda några lokala medlemmar med sådana bilar på ÖL på pubben så får du veta allt. Personligen så provkörde jag 5 st innan köp och man lär sig mycket av det. Mvh //Sibbe Länk |
|
Lasse Karlsson |
Kom in en M5:a på blocket igår, 02:a med ca 6000 mil på mätaren, avusblå. Är allt i sin ordning med den bilen(inte skruvad, osv) är det definitivt ett kanonpris! Har själv en tidig 02;a med 7700 mil på mätaren och den skulle jag definitivt inte släppa för under 280.000 idag! Som sagt! är allt i sin ordning: KÖP!!!! En garanterat underbar bil!!! |
|
Finns en fin 02:a med ännu färre mil och mer utrustning på PowerBörsen Länk ___ //Ulf |
|
| Två helt nya originalfägar gör att man undrar vad bilen har varit med om ... kanske bara jag som är onödigt misstänksam, men kolla noga om den har varit på dikestur, kört in i en trottoar eller liknande. | |
Njuren |
finns en 99:a i malmö svensksåld 10000mil 269 lax BMW - i nöd och lust? |
|
M5 fr.o.m. -01 har den så kallade shortblockuppdateringen, köper du en -00 eller äldre så försäkra dig om att uppdateringen blivit gjord!! Även problem med LMM och något klen koppling men det är väl normalt. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.