|
|
|
|---|---|
|
Var och bes. min 320 idag. 5st 2or... 1.Avgassystem läckage 2.Spindelled, v, glapp 3.Fjädersäte, fram v ö, rostskadat 4.Färdbroms bromsbelägg, v f, utslitna 5.Bränslerör, läckage. Nu är frågan: Ska jag skrota skiten eller är det värt att fixa? Kanske duger som reservdels bil.... | |
|
10 poäng är inte så kul..... Eftersom du benämner bilen som "skiten" antar jag att resten av bilen inte är fin den heller. Ingen av anmärkningarna är speciellt krånglig men kräver ändå en del tid och pengar. Är den värd detta så fixa "skiten" annars kan du slänga ut den till högstbjudande här på börsen. I vilken del av landet finns du? Är motorn slut? /Kristian |
|
|
Hur ser bilen ut i övrigt då? Jag tycker inte att det verkar som några allvarliga/dyra fel...på rak arm ca1000-1500:- i delar |
|
|
Att benämna den som "skiten", var väll kanske att ta i. Ett ord i uppgivelsens ögonblick, bara. Bilen e jättefin i övrigt. Helt rostfri under, enbart lite ytligt på skärmkanterna fram. Har gått staxt över 21.000mil. Ny kamrem för ca 100mil sen. Går som en dröm. Har rådslagit med min gode vänn, och han tycker att jag ska fixa den, så det får de bli. Han har desutom lovat att hjälpa mig. Sen kanske det blir tal om försäljning. Den som lever får se... |
|
|
Efter den beskrivningen kan jag bara instämma med din gode vän! Lycka till. /Kristian |
|
| Har i kväll fixar avgassystemet. Skulle bytt fjäder säte åxå, men de va inte lätt att fåtag i. Får lämna det så länge. Ska byta ruta på den åxå. Min vän jobbar på ett glas företag, så en sprillans ruta kommer att kosta mig ca 200-300. Mont. & klart. I helgen väntar broms och spindelleds byte. Blir nog lite stereo-meka åxå... | |
|
Kul:-) /Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.