|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Ja, fan va trött man blir... 2 av mina Original BBS Ventilhattar i rostfritt försvann för 4 veckor sen, och en vecka senare återkom dom tydligen och plockade de andra 2... blir mest bara less... har satt dit vanliga i svart plast nu och dom verkar inte så attraktiva... | |
|
blev av med mina bbs ventilhattar förra helgen.. skiter i o köpa nya för dom blir snodda efter 1 minut-- BMW FOR LIFE |
|
|
Hm..ingen som tänker "gömma" sig nära bilen o se vem som gör det?? Min Bil - Länk |
|
|
Jag har faktiskt sovit i bilen vid tre/fyra tillfällen för att kolla lite. Perfekt när man har dvd i bilen ;) Hade varit kul att få tag på någon. Eller inte... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Händer på vårt jobb hela dagarana ung jävlarna tar det till sina moppar! jag ska fan lätt dra ut å börja skäla på moppar! moahahhaha=) M.E |
|
Amethyst |
Testet är i fullgång! Var på biltema och köpte kromade ventilhattar. Tidtagaruret är på. De kostade 19,90:- så detta är väldigt intressant om de stjäls! Mvh Kalle BOOM BOOM BASS Länk |
|
Amethyst: Var står bilen mer exakt? :-) ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
Blev av med dem på vänster sida! Säkert nån volvodesperado som ville ha lite BMW original. |
|
|
Väcker en gammal tråd... men idag när jag var framme på jobbet såg jag att någon snott 3 av mina kromade heltäckande ventilhattar.... HF satt kvar. Pengarna är inget jag bryr mig om, det är principen + att nu vet jag att någon jävel som är och pillar på min bil... vilken jävla tur att jag inte kommer sova något inatt och att jag har kommer ha aluminum baseballträet i högsta hugg....hoppas bara dom vill hämta resterande eller dom nya jag ev köper idag... |
|
|
För ca 3 veckor sedan upptäckte jag att de hade snott mina ventilhattar igen.. Jag gick och surade hela dagen över detta. Nästa dag så stals hela bilen... (stölderna skedde på helt olika ställen dock) Lars |
|
|
fyfan så trevligt folk det finns, jag är förvånad förvisso att jag fått ha fälgarna kvar... lalaw : löste det sig med försäkringen? för stölden av bilen. |
|
|
lalaw: Hehe fy fan. Hade sånt där på M5an men sen stals 2 st och då kastade jag resten och satte på orginal i plast. |
|
| har också blivit av med mina kromade i sommar, måste ju vara nån liga som reser runt i landet :p | |
|
Original i plast, fins det? Jag har bara sett de kromade i metall. Eller du skanske inte menade BMW-original utan bara "standard-plast"? :-) Jag kör med originalhattarna (kromad metall) och har fakriskt aldrig blivit av med någon. :-) Men de är ju inte lika snygga och flashiga som andra eftermarknadshattar. |
|
|
stoffe69: Bilen är fortfarande bort och den skall ha varit borta i 30 dagar innan man får någon ersättning. så det är 12 dagar kvar... Lars |
|
| Jo standard orginal plast :) | |
|
ja förbannad som fan blir man, mina är igentligen kromade fast av plast, som inte bara täcker toppen på ventilen utan hela gummit så att säga. tycker dom ser riktigt bra ut och det gjorde väl den som stal dom också... men inatt då ska jag se om han / hon / dom snor mina nya för då lär dom ångra det=) |
|
|
Liksom ni har jag blivit av med ett antal komade hattar så jag tänkte "nu jävlar tar jag och skruvar åt skiten med tians nyckel". Så tog det ett par dagar och jag kollade ner på fälgen. Då var det massa spår i smuttsen, så man såg att dom hade försökt med nävarna. Några dagar senare var dom sårlöst försvunna. Antar att dom tog med sig en nyckel ut på sitt plundringståg. Nu har jag tröttnat och kör med svarta hattar. Dom får man ha ifred iaf. Simma lungt! |
|
|
Har blivit av med ett antal hattar men har nu lessnat och kör utan helt. Ser tragiskt illa ut men orkar inte göra nåt åt det.... En polare som åxå blivit av med ett stort antal blev av med de sista trots de var dragna med tång så de var förstörda å han inte iddes kolla luften längre för han fick inte upp dem.. Djävligt störande!!!! |
|
|
Köp en Volvo med plåtfälgar så får du ha den ifred :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.