|
|
|
|---|---|
|
vad är en sådan värd ca!! I princip fullt M3 utr från fabrik, silver-met, 18" fälgar m nya däck, nya v-däck 17000 mil ska va i fint skick! Är det 143 eller 150 hk i denna?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
|
Det är 140hk i den enligt modellguiden. Gissar på att den kan gå för 50-60kkr. |
|
|
Är det denna du är sugen på Länk ?? I såfall så har den varit ute ett bra tag i olika omgångar. Man tycker ju att det borde finnas en hygglig prutmån då, men man vet ju aldrig. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Bilen har tidigare diskuterats i en tråd här på forumet. Sök lite så hittar du den säkert. Var någon som ringde på den osv om jag inte minns fel. | |
|
Jo men vad är ett rimligt/bra pris på den bilen som Jonsson länkar till?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Och nix jag har sökt som en besatt!! : ) Kan nån hjälpa mig med att hitta tråden?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
OK. Nu VET jag vad den är värd! Ca 35-40k och inte många ören mera ! : ( Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Var du och kollade på den? Var inte skicket något vidare? 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| Jag blev också nyfiken...var den riktigt risig eller? | |
|
Men!?!?!?!?!?!?! Man får ju vad man betalar för!? |
|
|
Jo du jaken betala 68 papp för den om du vill !! Jag vill det inte iaf! Det skulle säkert gå fint att snygga till den, med då måste den ju ner i pris!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Säg nu hur den var.. =) 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.