|
|
|
|---|---|
|
Jag har printat ut beskrivning hur man ska göra för att få engelska och km-angivelse. Tror det står att "engelska" är val nr 6. Men jag får in Italienska eller typ spanska då. Någon som vet vilket som blir rätt? Nicke | |
|
du har nog lyckats att bryta strömmen med ett annat språk än orginalspråket (tyska) då får datorn "spel" den visar annat än det du valt.! eller hur!? försök att genom uteslutningsmetoden att byta till "tyska" bryt sedan strömmen igen........jag lät den vara av i flera timmar. slå på strömmen och välj det språk du vill ha..........det fungerade för mig. ps. meddela om det gick bra! ds |
|
|
Hej. Grejen var inte svår, i "mekartips" här på power stod det att "E" = Engelska, men det är ju spanska... Men: Kan man inte få Engelska med "normal" 24H klocka? Mycket konstigt tycker jag, alla de 5 engelska språken har ju am/pm-klocka. Går inte detta fixa på ngt sett? Nicke |
|
|
Tror du kan ändra det genom att trycka på KM/mile knappen när du är i "normalläge" eller i "ställa klockan" läge. /Fredrik |
|
|
"Hermander" Ursäkta, men hur får jag "ställa klockan" läget? Ger mig fasen på att det borde gå att få engelska med 24H-klocka... Nicke |
|
|
Håll in "UHR" och tryck "KM/mile" så byter du mellan 12 coh 24 timmars visning av tiden. FK |
|
|
hoppsan, "och" skulle de va FK |
|
|
Tack så mycket FK. Ska kolla detta ikväll! Tänkte väl att bmw tänkt igenom detta... Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.