|
|
|
|---|---|
|
någon som handlat där, och har erfarenheter.. goda som dåliga. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! | |
| Har väl varit uppe någon tråd för några månader sedan om en M5:a som en forumskribent var o kollade på. Var väl sidsådär om jag minns rätt. Har själv ingen personlig erfarenhet men deras annonser innehåller ju väldigt fräscha o nya bilar. Antagligen är de som vilken annan firma som helst, kanske en aning större visserligen. | |
| en av dom som har jobbar där har bott i min by.. helt ärligt så hade inte jag vågat köpa en bil av han.. han ser skum ut. stod alltid 1-2 ferrariar lr porsches utanför hans hus | |
BMW_M3 |
helt ärligt så hade inte jag vågat köpa en bil av han.. han ser skum ut. stod alltid 1-2 ferrariar lr porsches utanför hans hus ...... vad har det med saken o gora om der stod ferraris utanfor hans hus. |
| ja han e ser "ÄR" skum | |
sise |
hahaha jag har en ferrari utanför mej så köp absolut inget från mej ,, är mkt skumm _:P |
| skum o skum! han äger ju bilarna e ju hans företag klart att man hade haft dom fetaste bilarna hemma. Kanske du som e skum å går å tittar skumt på andra Hr skumberg .. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.