|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vad man har läst på BMW hemsidor och övrig press,så skall premiärvisningen av den nya touringen vara den 18 sept-05. När jag och min hustru tog vår kvällspromenad i Åhushamn den 13 sept,till min förvåning stod på parkeringen vid Gästis en svart kombi som jag inte kände igen. Vid närmare granskning sa jag till frugan. Här ser du bilen som vi beställde i somras.Vi gick runt den minst tio varv och beundrade valet av bil och färg (svart). Samtidigt tyckte vi spänningen med premiären den 18 var över. Bilen tillhörde en BMW handlare i Värnamo. | |
| Hade ni ingen kamera med er? | |
|
Många handlar har vip-visning tidigare. Jag är inbjuden till en visning ikväll. Avrapportering kommer ikväll eller i morgon bitti. /Fredrik Swärd |
|
|
tyvärr hade jag bara en mobil med kamera "kass" Jag åkte in till min BMW handlare i eftermiddags (14/9) och där var full visning för dom kunder som kom in i bilhallen. Bra överaskning tyckte jag,som fick en grundlig genomgång av säljaren. Ps.Den svarta BMWn i hamnen var snyggast. |
|
|
Provkörde den idag, här i Västerås kommer dom inte göra nått extra för att visa upp den. It´s a fast world... |
|
|
Bara två bilder upplagda... Länk Länk It´s a fast world... |
|
|
Pinsamt, detta blir nog bättre.. Länk It´s a fast world... |
|
| Vilken modell var det, och vad tyckte du om provturen ?, | |
|
Körde 325 och den gick bra ingen direkt skillnad mot min. Ingen högre ljudnivå. It´s a fast world... |
|
|
jag såg en silvrig 325 touring för 1-2 veckor sedan. Trodde först att dom har redan börjat säljas. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Har tittat på den idag,,,tyvärr bara i de mörkare blå färgerna vilket inte var speciellt snyggt. Är i funderartagen på om det skal bli en E91 när jag byter fast då i Sonora Metallic tillsammans med Läder Dakota Terra lternativt en Japanröd med Läder Dakota Beige |
|
|
Dom har fem st här i Västerås och ingen av dom i dom nya färgerna, rätt trist. It´s a fast world... |
|
|
Jag var på VIP-visningen på Borgs Bil igårkväll. Jag provkörde inte pga tidsbrist men jag är mycket nöjd med designen. Jag tycker att den ser mycket bättre ut än E90. Nästa bil kan nog bli en 330 E90 /Fredrik Swärd |
|
|
Klart snyggare än E61 som ser konstig ut bakifrån. Synd att den inte är större i bagageutrymmet bara. It´s a fast world... |
|
|
Clubsport, vilka nya färger och var har du sett dem? Det finns inga nya färger på BMW's hemsida vad jag kan se. |
|
|
Nya färger för -06 är Deepgreen, Barriqueröd, Sonora och Mystikblå. Färgerna finns från septemberproduktion och kan alltså levereras från slutet av september/början på oktober. De E91:or som står i hallarna nu är antagligen tillverkade under augusti och är alltså inte tillgängliga i de nya färgerna. //Chrille |
|
|
Vore schysst att se IRL bl.a Deepgrren och/eller Sonora Några bilder? |
|
|
Har sett färgerna på de prover som handlarna får och Sonoran är mycket läcker,,,,,lite guld..lite nougat,,lite sand. Är helsåld på färgen.... Deepgreen kan väl beskrivas något år oxfordgrönhållet och Barriqueröd något åt den gamla Calypsoröda. Mystikblå har väl funnits till e60 tidigare har jag för mig. |
|
|
Jag har sett en 1-serie med Sonora-lacken. Riktigt läcker! Caffe Latte med lite grå underton skulle jag säga...eller som Sail :) //Chrille |
|
| Gå in på virtuellt center. Bygg din BMW på hemsidan. Där finns dom nya färgerna. | |
| Har fått en broschyr på e91:an och där var de nya färgena med, så nu blir det ännu svårare att välja:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.