|
|
|
|---|---|
| Jag undrar om man kan dra bort dörrarnas sidolister på en E30. Sitter dom fast med clips så att det går bra att trycka tillbaka dom? | |
|
på de tvådörrars så sitter det med clips och en plastmutter som sitter på insidan dörren nedanför dörrlåset. fattar du? det ska väl sitta bara med clipsen, men muttern sitter väl där av en anledning också. Mvh Carl |
|
|
Okej, tack! Man måste alltså ta bort plastmuttern innan man drar bort listerna? |
|
|
Ja. BMW rules! |
|
|
Förresten, gör helst detta när bilen är plusgradig, clipsen kan spricka lätt annars BMW rules! |
|
| Thanks! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.