|
|
|
|---|---|
Njuren |
fats i modellbil skala 1:18. Den är jättefin! Hittade den av en ren slump på Ekohallen i malmö.Färgen e grå och detaljrikedomen e hög man ser Idriven och displayen på instrumentpanelen.Den har utökad klima,komfortstolar och PDC bla.Motorrummet är mycket fint samt standardfälgarna till 530.Finns ett ex kvar och den kostar 199kr annars kostar den 350kr exlusive frakt på internet ------------> Länk så ni som samlar 1:18,hugg den! mvh Njuren BMW - i nöd och lust? |
|
Ha - den modellen har jag också :-) Jag pillade isär min i minsta beståndsdel och lackade om allt så den nu är en *exakt* kopia på min riktiga E60. Bilen står nu i lillgrabbens rum, och han är DUKTIGT stolt för att han har en "likadan som pappa" :-D |
|
|
Jag har en drös BMW i 1:18 med. Dom är verkligen fina. Kyosho modellerna är ändå mer detaljerade och lite mera tyngd. Har själv just beställt en Indianapolisrot M6:a. Sen måste jag köpa mig ett tredje!! vitrinskåp till bilarna. Kul att det finns andra tokar där ute som oxå samlar, för flickvännen tycker man är knäpp. Niklas Fransosen |
|
|
Jag slutade köpa när jag hade 42 st 1/18 :( Ser nya jag vill ha hela tiden, blir lätt en dyr besatthet :) |
|
Njuren |
Va skoj att flera samlar 1:18, trodde att man var tvungen att ha 1:24? modeller för vara en i ligan ;-) Handlar mina på leksaksaffärer, går alltid en runda på BR o tittar samlar nämligen på mercedes med vilket BR har massor av. Lacka om bilen? Och jag som trodde jag var fanatiker när jag vaxade min modell igår med Sonax hårdvax =) BMW - i nöd och lust? |
|
Njuren: Nu tog du priset, vaxat den hahaha fyfan du e rolig! ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Det har väl hänt att man vaxat sina modellbilar med :-) Senast var det min Porsche 996 i skala 1.10 från Pocher. Bmw bilarna har inte fått så mycket vax, men dom står ju i vitrinskåp så man behöver inte "tvätta" dom så ofta. Porschen står ute i vardagsrummet och blir "skitig" fortare :-) Nog är man knäpp alltid. Spelar väl ingen roll vilken storlek man samlar på. Man får fler i 1:24, men 1:18 är ju lite mer detaljerade och så. Mer bil mindre leksak tycker jag. Om man köper på BMW står det tom på kartongen att det INTE är en leksak. Tycker jag är skoj. Man kan ju dessutom ha så många fler bilar om dom är modeller :-) Visst dom går inte att köra men men ..... Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.