|
|
|
|---|---|
|
hallå, är det någon som har monterat angel eyes på en e46, jag har en bmw 330dt -01 utan xenonljus, jag har liggande angel eyes ringar, dock ej original utan någon kopia som dom flesta stylingfirmor säljer, hur kopplar man in dom och är det svårt att montera dom? själva monteringen tror jag inte jag har så stora problem med, men hur kopplar man dom? och hur fäster man fast ringarna? lim ?? i såfall vilken sort? mkt tacksam för svar mvh patrik | |
| Ja du Patrik det verkar inte vara nån som vill svara på våran fråga. Har själv ställt den fråga utan resultat så lycka till för oss båda | |
| Har ni provat att söka? Kommer ihåg att jag läste en guide som nån posta här för länge länge sen, iofs var det hur man byggde och monterade angeleyes själv men det borde väll vara samma princip. | |
|
Kan du inte bara loda ihop dom med kablarna till parkeringsljuset? |
|
|
löda menade jag såklart.. |
|
|
Vilka angeleyes är egentligen bäst? Vilka liknar mest orginal. //Player |
|
|
Har beställt AE till min e46. Från Ebay. Dom jag beställt lyser helt vitt, typ samma vita som xenonljusena. tycker själv att det är mycket finare än gulaktigt sken. Levererades med allt som behövdes. Finns tydligen ringar som är till ljusen med xenon o ringar som finns till utan xenon, då ringarna till xenon är större än utan... |
|
|
Till dom fick man oxå transformator ,..vad det nu ska vara till? nån som kanske vet? e inte insatt så mycket... mvh Daniel |
|
|
Monterade ringar på min bil igår. Blev hur bra som helst tycker jag, Monteringen gick smidigt fast att de hann bli mörkt o vi använde oss av ficklampa. Som jag skrev ovan, köpte från Ebay.. betalade typ 600- ink frakt. Inga problem alls.. har några bilder på datorn, men ska ta några bilder idag när det e ljust.. |
|
|
Spajjs. Har du en länk till auktionen på ebay? //Player |
|
|
Player: här har du hans "Ebay store". Har köpt både Xenon o Svarta njurar av honom utan problem.. Länk |
|
|
funkade tydligen inte så :/ |
|
|
Vad fungerade inte spajjjs? Är det dessa man skall ha till en coupe´ med xenon? Länk Billigt i så fall! Går det att byta ljuskällan om den går sönder? Är det nå slags lampor eller vad är det? Är det egentligen så bra att hålla på och skruva med lyktorna med automatisk höjdjustering? Är det inte lätt att misslyckas? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.