|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker panelen om den här bilen? Vad kan man få för den? sv-såld E46 320 uttagen 99-11 rullat 10500mil komfortpaket, lm fälgar, armstöd fram fullstämplad secvice bok, 2 ägare inkl. mig m blå, ej metallic, ej skinn nya skivor fram , bromsbelägg runt om bytta nyligen tacksam för svar. | |
| På "fina gatan" begär man 139', runt hörnet hos "Bille-bil" är den prissatt till 119-129'. Båda lämnar garanti och fixar finansiering, de har dessutom bra prutmån UTAN inbyte (då de redan har för mycket beg i lagret!). "Kalle-privat" som snabbt vill bli av med den måste hitta rätt köpare för att få ut dessa pengar. Snygg invändigt och med lacken i bra skick bör den betinga ett pris på ca 104-108', + för nyare vinterdäck till. Kolla Blocket där finns det säkert någon mörkblå med begärt pris runt 110-115'. Glöm inte den symboliska prutmånen! | |
| Kolla di.se/bilpriser | |
| Färgen dimplomatblå/tjänstebilsblå är inget vidare. Även den finaste och mest välskötta bilen ser tråkig ut i denna kulör. Sänker värdet enormt mycket.... | |
|
Rolex: Håller inte med dig, jag gillar den färgen iaf, hade en 328 Touring förut och den var inte svårsåld pga. den färgen heller. Killen som köpte den var tvärtom ute efter just den färgen. Så det gäller bara att få tag på rätt köpare. BMWbomi: Jag tror du får räkna med att få ut runt 105.000:- +- ett par tusenlappar. |
|
|
Rolex: Vad har du för bevis för att mörkblå bilar skulle vara mer svårsålda än andra och härmed sänka värdet enormt mycket? Har du statistik på detta eller är det bara tomma ord? Från flera bilhandlare har jag annars bara hört att röda och vita bilar skulle vara kinkiga att sälja om vi exkluderar "extrembilar" som t ex Ferrari. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.