|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet eller känner till företaget PlatinumCars Länk ? Det underliga är att dom på sin hemsida inte någonstans anger en adress eller ens vilken ort dom finns i. I deras annonser på Blocket så ligger dom under Östergötland. ___ //Ulf | |
|
Platinumcars.se - 605 98 NORRKÖPING Tel: 070 - 42 49 110 info@platinumcars.se Vet inget mer. Snygg hemsida för övrigt. Vore mycket sjysst med en bra importfirma i Östergötland men jag undrar... nån som vet något ? |
|
|
Håller med, snygg hemsida och hög klass på bilarna men det tyvärr så berättar ju inte alltid hela sanningen. ___ //Ulf |
|
|
Det är en kompis till mig som har firman som finns i Svärtinge utanför Norrköping. Det är i princip bara "vursting" bilar han säljer. Han brukar alltid ha 5-6 bilar utanför sin villa. //Marin |
|
|
Marin: Jag tolkar detta som att du skulle rekomendera firman, eller? ___ //Ulf |
|
|
Snygg hemsida? Uch. Hur som helst, jag har en bekant som var nära att köpa bil där, det var inget fel på priset men han hittade något annat. Överlag så verkade ägaren och bilarna bra. |
|
|
Hej! Det blir lite dyrare än att köpa privat, men du får garantier och finasiering. Hans bilar är/brukar vara i väldigt fint skick. Ja, jag kan rekomendera honom. //Marin |
|
|
acey: ja SNYGG ENKEL hemsida utan en massa onödigt dravel. Enkelt, koncist och stilrent, precis som det ska vara. inte för att jag är en webbpajas men en enkelt navigerbar hemsida känner jag igen. |
|
|
Highway Star: Jag är en webbpajas, och sidan är varken enkel, snygg eller stilren. Testa att validera den. Hur som helst så spelar det knappast någon roll för hur bilarna är, och diskussionen hör inte hemma på autopower. |
|
|
Tycker också sidan är enkel och lättnavigerad. Man hittar snabbt den info man behöver. Designen är väl ok även omsidan känns lite hemmasnickrad. Galleriet förstod jag dock inte vitsen med. Knappast deras bilar på bilderna, lite småkul med en Volvo 245 bland sportbilarna. acey, vad är det som brister tycker du? Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.