|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Efter en minst sagt intensiv och hektisk dag på mässan i Frankfurt blev det till slut två reportage, 1 minut innan presscentret stängde. Håll till godo! Länk Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk | |
|
Ohh... Z4 Coupé!! Hoppas de behåller fälgarna, de gav bilen en perfekt elak uppsyn. Några detaljer kring bild 9, 550/X5 Security? |
|
|
Mycket bra reportage! Tummen upp till er alla som skrivit dem och tagit alla bilder. Ska kolla in bilarna på plats själv senare i veckan. /RS2 |
|
|
Mycket välskrivet Kalle. Bra bilder också. Ska dit på tisdag och ta (förhoppningsvis) massor av bilder. Micke K. Länk |
|
|
Härligt! Och nu var texten på Alpina-sidan rätt också. Jag vill ha en B6 cab! /Micke |
|
|
Z4 Coupé...VILL HA!!! Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
Mycket bra reportage, tummen upp för det! Hur lång tid tog det innan M-sport II kom till E46an? För det nuvarande är inte snyggt på E90/91. Finns förresten M-sport till E91? Ska visa farsan bilderna när jag kommer hem från jobb... om jag känner honom rätt kommer han få extreeeema ha-begär av 330i/d med M-sport. Han skrek rätt ut när han såg E60 med M-sport första gången på väg :) |
|
|
Vill ha en Alpina D3!!! 200 hk, 410 Nm, 0-100 på 7,4s, 5,7L/100 km... En mycket smaklig kombination. Dessutom är ju nya 3-serien så snygg att man får ståpäls! Måste passa på och berömma Kalle för ett mycket bra och trevlig reportage! //Chrille |
|
| Tack för ett bra repotage kalle. Vad heter färgen på den röda 5:an. | |
Njuren |
Mycket bra reportage asså bilderna e perfekta. B5:an var brutalt snygg. Ser en sån på jobbet parkerad på Andregatan i malmö tyskreggad,svart och touring. Sjukt snygg asså! BMW - i nöd och lust? |
kilroy |
Initierat, välskrivet och välformulerat...som alltid, Kalle...!! Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
Mkt bra !! Fy fan skulle lätt offra en hand för nya 760... Mvh Richard |
|
|
Tack för alla fina ord! Jag vet väl inte om reportaget är så jäkla bra i sig, men med tanke på situationen och tidspressen får jag väl vara nöjd :) Nu är jag och resten av Crew hemma igen, efter en intensiv resa som för min del bestod av Bilresa Malmö-Nyköping (tur/retur), flyg Skavsta-Hahn (t/r), Hyrbil Hahn-Frankfurt (t/r). Inte mycket vila med andra ord :) Libell, M-sportpaketet finns även till E91, någon sådan utrustad med detta fanns dock inte på plats i Frankfurt, märkligt nog! mattias h, Jag är ganska övertygad om att den bilen (om det är denna du menar: Länk ) är lackad i den nya standardutbuds-färgen Barberaröd metallic. Jag tyckte inte att den var speciellt snygg, påminner om en kombination av Brokatröd och Calypsoröd. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Ok tyckte väl inte jag kände igen den, var den fulare live än på bild? Gillar själv röda bilar skarpt. | |
|
Bra reportage Kalle! Kul att du körde 50 mil norrut och därefter flög söderut :-) Sticker själv till Frankfurt på fredag kväll :-) 80 mil från Köpenhamn :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
mattias h, Jag är inte mycket för vinröda bilar överlag. Bilen hade nog dock sett trevligare ut med M-sportpaket samt utan den förhöjda iX-fjädringen. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Missa inte Hassos trevliga Bakom Kulisserna- reportage, nyss upplagt :) Länk Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kanonläsning! Kul att få se att man hinner med så mycket på så kort tid! Tummen upp! /Anton |
|
|
Hassoskrälle! Jag har inbyggt förstoringsglas från fabrik behöver inte eftermarknadskitsch.... Det blir till att prova vridet från 318ti tror jag bestämt.... Asken:) Jag behöver en Volvo lika mycket som en katt behöver en cykel... |
|
| Bra skrivet och härliga bilder :) | |
|
Z4an var inte fel :) Svarta fälgar är så läckert... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.