|
|
|
|---|---|
|
Mamma ska byta bil och såklart blir det BMW Touring (Hon kör 520i -93 nu). Jag är rätt nollad på E39 och skulle haft hjälp med vad man ska välja. Kraven hon har är iaf: Automat, svart eller grå, klima, ej V8, gärna facelift. Pris nånstans mellan 100-160000:- Tacksam för tips! Mvh Markus | |
|
525 E39 låter som ett bra alternativ tycker jag. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Håller med! En lyckad kombination av prestanda, körglädje och ekonomi. Finns många automat samt att svart och grå hör till de vanligaste färgerna tillsammans med silver. Klima och facelift får du på köpet... ___ //Ulf |
|
|
Håller också med, men 528 är inte heller fy skam, riktigt trevlig motorkaraktär med automat - men också något törstigare än 525. Länk Länk Mvh |
|
|
Köp en 520 touring -01/02/03. Har ju 170 stycken pigga hästkrafter. Eftersom hon har en 520 -93 idag så tycker jag att en sådan borde "räcka". Har ju dessutom lite fler hk än sina föregångare (-01 o nyare = 170hk och 2,2liters motor). Många snackar om att 520 är slö men jag håller inte med, i alla fall inte om det gäller en faceliftad med 170hk-motorn! Lycka till och god jakt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.