|
|
|
|---|---|
|
Kan man bli mer iriterad när man kommer upp på morgon och ser att hela bilen är enda röra inuti. börjar titta lite mer noga så har dom bryti sönder låstet på dörren jätte fun buckla runt. sen har dom även försök bryta sönder kåpan till tändinglåset. men dom måste ha get upp. Men eftersom dom tog så lite grejer så var det nog hela bilen dom igentligen var ute efter =( CD fronten låg på stolen, jag brukar alltid låta den ligga nån stanbs i bilen. Men dom ville inte ha min CD =) haha.. sen går jag och tittar i bakluckan då har dom snott min KOMPLETA BMW orginal vertyg och en resväcka med Mina kattuställningskynken.. medans det låg ett extrctorgrenrör i backluck och men massa mer av vädre.Som dom inte tog.... så snor dom bara min ogrinal vertyg =(( Men om ni idioter läser detta så missade ni 2 av vektygen som låg löst i bilen ;P att man inte ens kan få ha en gammal 325a i fred.. aja lärade bara skriva av mig .. Små sur som man är / Terese | |
|
Folk en inte kloka.. Känns som de tjuvarna var amatörer om du ursäktar uttrycket.. Men de ville nog ha hela bilen.. hoppas du inte ser dina täcken på någon utsällning.. :D. Allt folk inte kan skilja på mitt och ditt förvånar mig alltså ... Hoppas du har försäkring som täcker skadorna. Mvh/ Daniel |
|
|
Jag får för mig oxå att det var amatörer. Men jag har tur att dom inte gjorde mer skada en så här. Tror inte dom tog sin in geneom låset. Låset är helt sumt. Fönstert var öppet 2cm. så jag tror det var så dom slutligen tog sig in.. |
|
|
Lider med dig. Ngn amatör snodde min 5 år gamla sterio med ett nypris på 2000 kr, vad är den värd idag? Men det kostade över 2000 kr och 8 arbetstimmar att återställa bilen plus ny sterio. Att polisanmäla har ju blivit ett skämt?!?! Några tips: Rattkrycka Dold strömbrytare till bränslepumpen, effektivt! E |
|
|
Min/mina tjuvar ville inte ha min gamla Cd =) så dom var nog lite smarta endå.. Men dom hade letat slusteg och grejer i bak.. sånt tur att jag inte har sånt då =) Blir till och beställa nylåssats på bmw och försöka hitta nån som är dukig på och lacka.. kåpan runt ratten/tändinglåset lär man ju hitta biligt på nån skrot. bara en massa jobb som inte vill ha blää =) |
|
| Fyfan alltså... man borde kunna elektricifiera hela chassit, så när nån idiot petar på bilen åker de på en stöt. | |
|
Hade 3 inbrott på ett halvår, då funderade jag allvarligt på att sätta in en patron med nån gas som får personen som bryter sig in att slockna av några timmar. Sen när man ska köra bilen så sätter man in den i nått säkert luftätt skåp/låda nånstans i bilen så den inte gar av utav misstag när man kör. För det vore ju obra :) .. Satte ju iofs in en stak siren i kupen som en tjuv fick råka ut för, hade snöat på natten och det var ganska kul att följa hans spår på morgonen när jag skulle till jobbet. Han hade kastat sig ur bilen och rullat en bit sen krypit tio meter innan han kom upp på fötter och kunde springa. Förmodligen sjöng det rätt bra i huvet på han hehe.. kunde ju varit en hon med iofs men jag chansade på en han eftersom skoavtrycken var samma size som mina ;) Mvh // Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.