|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har nu införskaffat mig ett kontantkort utan PIN kod till den fast monterade telefonen i bilen.. Tanken var att jag inte skulle behöva bry mig när bilen startar upp, den skall logga in automatiskt osv... Därmed trodde jag också att jag skulle slippa den oerhört irriterande mistluren som dånar när man startar bilen, trodde den lät bara när telefonen behövde input.. Men, icke sa nicke, vid uppstart av telefonen så brölar den till. Finns det något sätt att få telefonen att inte låta när man startar bilen? /Marcus | |
| Det ska man kunna ställa in nån stanns i telefon inställningarna, kolla instruktionsboken... | |
|
Ah, telefoninställningar... Äsch, jag är lite orolig där... verkar som inte allt står rätt till med telefonen nämligen... Försöker man använda knapparna på telefonen (typ meny, M+ osv) så får man ingen respons alls.. Det går ju att ringa från den och lyfta lur osv, men just inställningsknapparna verkar få dålig respons... Då kan man ju ge sig den på att man inte kan stänga av mistluren heller, om man inte kommer in i menyerna :( (Visserligen finns det ju ett telefon-val via 4:3 skärmen men där kommer man ju inte åt så himla många inställningar tyvärr) /M |
|
| Det finns inga "snabbkomandon" så du ändrar en funktion med vissa knappkombinationer... Finns på de flesta vanliga mobiler iaf men har inte prövat på nån bmw lur. | |
|
Darklight: Vet inte om du provar men du måste trycka ner "pilupp" knappen innan "Meny" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.