|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nä,det är en kabe briljant med tjänstevikt på 950kg. Och med rätt kultryck så blir inte bilen speciellt nerhängd:) | |
|
Ok...Gäller att ha lite feeling i det där med kultrycket naturligtvis..Vad säger du, 50-75kg eller? Hade faktiskt lite problem i vintras med att dra skoter+"allt annat" utan att det nästan såg lite nerhängt ut på min M535:a.Fick inte rätt vikt över kulan pga för litet släp o svårt att lasta rätt därmed..Jaja.. Till frågan igen :) Köp du en 518i E28,kör du bara lagom lite husvagn så är det ju ingen katastrof alls. Men som sagt,Alperna eller värsta "fjällbackarna" här i sverige behöver du ju inte köra i "varje dag" :) Mvh Janne. |
|
|
Jockejocke: Här är lite bilder på mina E28:or, Länk , gå in och titta, båda dessa vagnar har kostat mig runt 10 000 kr i inköp. Då har jag visserligen lagt ner tid på att hitta rätt exemplar med rätt dokumentation och med rätta tidigare ägaren osv. Bara som en jämförelse för att hjälpa dig att värdera den vinröda 518:nen. Sen vill jag säga, även om en 518i E28 inte är något fartvidunder så är den inte så himla dålig som man kan tro. Jag lyckades stå ut med prestandan i 518:en fastän jag hade en mycket snabbare bil innan. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Vet inte exakt vad jag brukar ha för kultryck, men är det fel känns det ganska omgående när man åker iväg. Så det är som sagt feeling som gäller, olika för var vagn. |
|
|
Mugge Läckert med trx fälgarna |
|
| ja just ja: Tack för allt intresse | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.