|
|
|
|---|---|
|
Gud vilken bil, hur skulle man vilja sälja en sån skönhet redan efter så kort tid. Kan någon länka till annonsen, jag är tyvärr inte så tekniskt! :) ------ Länk Länk | |
|
Länk /Micke |
|
|
Han har kanske lagt en beställning på en M5 eller M6? Det behöver ju inte vara så att säljaren vill sälja men av någon anledning måste... ___ //Ulf |
|
|
Min polare som har den, han försökte sälja den innan också (nån månad sen) men ingen nappar. Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Har man råd med 649' så har man råd med en ny, svårt sålt privat förmodligen. | |
|
Håller med, den blir inte lätt och sälja privat! Måste nog gå igenom någon bytesaffär på någon lyxbil-firma! Är man så rik att man kan köpa den för 695.000:- då har man flera andra alternativ dessutom så kanske väljer de att köpa en helt ny iställer för en begagnad! ------ Länk Länk |
|
| Eller så köper man en motsvarande kärra i Tyskland för drygt 500.000sek och sparar dryga 150.000sek.... Man kan faktiskt vara snål även om man nu skulle vara enormt rik. Och vice versa visserligen.... | |
|
Rolex: God tanke men du missar du chansen att få själv bestämma vilken färg och utrustning du har på bilen dvs någon annan har bestämt åt dig. Kanske inte så kul för hur stor är chansen att du hittar en bil med "din" utrustning och färg val? |
|
| Starre: tror att Rolex syftade på den beg. 645an som är till salu och då har du MINDRE chans att bestämma färgval osv. Däremot kan du lättare göra det i Tyskland, dessutom till ett mkt bättre pris, då lyxbilar tappar större värde när dom är nya där... | |
| Rolex får gärna rätta mig om jag har fel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.