|
|
|
|---|---|
storken25 |
.... måste var den ABSOLUT värsta, grymaste, j¤"%"ligaste och coolste som finns!!! Satt och kollade på gammla filmer på datorn och såg då när den var på Rudskogen..........ljudet från den bilen gör att man inte andas normalt på flera minuter . Så nu har jag lungnat ner mig lite.... God natt.... |
|
helt klart det ballaste ljudet jag hört och som den går mmmmm vill ha det är kul att svänga |
|
|
Den har väl rasat nu va? MVH: Henrik ///M3 |
|
| Har den rasat kraftigt eller nåt dom kommer fixa? Älskar den bilen, så jääävla rå! | |
|
Länk Tror bilden talar för sig själv va?=) |
|
| hoppsan, förmodligen bara ett tändstift som gått sönder... ;) | |
|
Jag har för mig att en stake tittade ut. Nytt block alltså. Flåklypa |
|
| Jag vet att den är sönder. Men han är ju anmäld till bilsports event på mantorp den 24/9! | |
|
sinnessjuk! betänk att den hållt för en massa. Har väl bara rasat en gång innan, de var när ingående axel i lådan brast o motorn övervara? Det får man anse som långlivat i sammanhanget |
|
|
Enligt rykten så ska bilen intek ihop i år p.g.a. för mycket kundjobb. Det är ju Gatebil-träff i helgen så vi får väl se om han är där och överraskar oss :) |
|
|
Här är en film på det senaste raset: Länk |
|
|
Jacob: kass länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Funkade tidigare idag. Prova senare under dagen så ska det nog inte vara några problem. | |
|
Länken fungerar nog, men den har blivit förkortad i mitten där det finns ... därför fungerar den inte. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| det blir inte mera körning på VS i år. har för mycket att gjöra med kundbilar. men ni som ska til rudskogen 17 och 18, får nog se en annan snabb bmw. helge vik sin E30 M3 med M5 turbomaskin. bromsat ca 800 hk på 1.3 bar. han ska vel ladda lite mere senn.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.