|
|
|
|---|---|
|
Tjosan! Jag fick ett erbjudande om ett inbyte på min bil, nämligen en E30 cab. Det satt en M20 i den, men säljaren visste inte vad det var för motor. Hur som helst var det en M20. Hela bilen var synnerligen mystisk, men mest mystiskt av allt, var att motorn såg helt nybyggd ut - men saknade oljesticka. Alltså: Var skall oljestickan sitta? Kan någon lägga upp en bild på oljestickan där den sitter i blocket? Överkurs: Varför lägger man igen hålet till oljestickan? Galet. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. | |
|
Länk Länk ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Tack! Den skall alltså komma upp bakom tomgångsmotorn. Jag antar att den går rakt ned. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
men hörru Mugge :) den sista länken är ju en M30 maskin...skärpning :) MVH Johan K |
|
|
Nää, sista bilden är väl en M20-B20 i en e34? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
CharlieBoy |
Är det? |
CharlieBoy |
Menar också att det är en M20 |
|
Bå länkarna är M20 motor, den ena monterad i en E30 och den andra monterad i en E34. Bilderna kommer från M20 avstnitten från begagnat guiden för E30 resp E34. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
insåg mitt misstag nu :) stirrade mig blind på exp.kärl och säkringsboxen... MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.