AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.974

Z4 Coupe- nu officiell

Sida 2 av 3
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Tycker väl den var så där.. Den ser knepig ut bakifrån. Påminner om Porsche där bak om man tittar på bilden som är tagen snett framifrån.

Den tidigare photoshoppade varianten som ligger i en annan tråd hade vart klockrent , mkt snyggare : Länk

///Foppa
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Ser ut som ett klockrent alternativ som vinterbil!!
den som foppa länkar till skulle vara hur snygg som hellst men tyvärr inbland blir det inte som man vill
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Om inte annat lär man nog får vara pygmé för att få plats i den photoshoppade med det extremt låga taket.

///Foppa
Helt klart en riktigt läcker skapelse, och förmodligen sanslöst körglad med nya 3-literssexan på 258 hk! Men jag tycker inte att designen hänger ihop riktigt. Det syns att Z4C inte är någon "riktig" coupé i grunden, utan designen avslöjar att det är en "coupéfierad" roadster, som det ju faktiskt är frågan om. Bakljusen tycker jag inte stämmer 100% med designen... Men ännu har man ju bara sett bilen på bild..

//Chrille
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
bmw_chrille: Den har till och med ytterligare 7 hk, alltså 265 hk. Samma effektsiffra gäller för 130i.

/Masten

Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3?
Lagt märke till vecken i taket? Ser onekligen lite "concept- crazy" ut och vore glad om man slapp det på produktionsmodellen..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Mycket läcker. Klar vill ha känsla:)

Micke K. Länk
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Av den omtalade face-liften blev det bara lite rektangulärt i bakjusen, vilket redan var känt. Jag föredrar mina röd/vita runda bakljus.
Z4 Coupe är en vacker skapelse, lika vacker som Z4 Roadster.

Nu väntar jag bara på Z4MC, och sedan är det bara rock'n roll !!!

Z4 3.0 Kelleners
Länk
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Riktigt snygg... gillade dock inte avgasrören... och sen får man hoppas att det inte kommer några snikmotorer för den ser alldeles för snabb ut för det... dom får inte ha en hk under 200 i den. Det vore sorgligt!
(nu vet jag att jag bara har 193 i min och i den räcker det, men i den coupé'n.. nä där MÅSTE det vara mer!)

/Magnus
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Magnus: ALLA bilar MÅSTE ha över 300hk!!! :-) (Min nya limo, en rostig MB200-85 undantagen)
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Coupén var riktigt snygg, hela BMW-programmet i Frankfurt ser bra ut tycker jag. Den ända som inte passar in nu är M3 E46 men den kommer väl.
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Måste ha. Nu.

Don't dream it, drive it
Sjukt läcker, ännu bättre pa riktigt än pa bild!

Se fler bilder i AutoPowers Frankfurtreportage: Länk

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Auto motor sport Webb-TV från Frankfurt Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Kan rekommendera Kalles Frankfurtreportage. Trevligt text och fina bilder!

Reflektion kolon, M3 E46 ser inte lite gammal ut i sammanhanget

Don't dream it, drive it
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Tycker den för tankarna till massa roliga gamla bilar som Mustang och div lift-backs från 60-talet, skön modern tappning av retrostuket, samtidigt inte så klumpigt som tex nya Mustangen..
är det någon som vet när m-versionen kommer
Pris uppgifter på Z4 Coupen???

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Nästa höst ska M-versionen komma.

It´s a fast world...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.