|
|
|
|---|---|
|
Tjoho! Lite tidigt ute nu, men det börjar väl att dra ihop sig här uppe i norr snart. Hade tänkt köpa nya dubbdäck i vinter, och då vill jag gärna ha dem på ett par 16" fälgar. vart kan man hitta hyffsade däck till resonabla priser? Vicken dimension ska man köra på? /Eje ...Just put the dot on the target and blow the shit out of the muthafukka... | |
|
Tja! När jag hade min 318i -84 så hade jag 195or GoodYear (dubbar) på 14tums fälgar. Funkade grymt bra ;) Mvh Panos I'm not crazy, I'm just fucked up! |
|
|
På Länk får du Gislaved Nordfrost 3 för 1100 kr/st. Dimension 205/55/16 , och det är fraktfritt på alla beställningar över 1500 kr. ///Foppa |
|
|
Tackar å bockar, har som varit sugen på Nordfrost puckarna då de enligt rykten är de bästa näst efter hkpl 4 /Eje ...Just put the dot on the target and blow the shit out of the muthafukka... |
|
|
Det verkar som minnet är kort, vad har Conti gjort med Gislaved? De har lagt ner däckstillverkningen i sverige, varför köpa dem när det finns Nokian Hakka? har Hakka 3 de är 3 år gamla det har blivit ca 6000 mil med dem det blir nog ett till innan jag måste byta!! Välj så smala som möjligt, bästa greppet och de spårar inte lika mycket. |
|
|
Nordfrost 3 har fått bäst i test flera år i rad, polaren kör på sådana och detta är 3:e säsongen och det är mkt mönster och dubb kvar. Han kör cirka 2500 mil per år. Instämmer med föregående att välja smala. Välj inte bredare än 205 iaf. ///Foppa |
|
| 205/55/16 är som sagt optimalt för din bil. Synd att du bor uppe i Jämtland annars hade jag vetat av 4st mkt fräscha på alu-fälg åt dig. Min lillebror sålde sin E46 och fick vinterdäck över... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.