|
|
|
|---|---|
|
Jag har aldrig sett dem i någon annan bil, finns det fler som har dessa? OBS, sidogardinerna är inte el, jag har endast bak som elgardin! När jag köpte bilen så satt de där, och passformen är exakt. Man kan även dra ner rutan och låta de vara kvar! Bild: Länk Och så ser det ut ut ifrån: Länk Länk Ser faktiskt j*vligt bra ut, många har frågat mig var jag skaffat dem. Någon som vet var de går att köpa? Kanske BMW-original? ------ Länk Länk | |
|
På vår E39 har vi sido-gardiner som kommer upp ur dörrsidorna, både till den stora rutan och den lilla rutan på vardera bakdörr. På E39 så kunde man beställa ett paket, där man fick manuella gardiner till bakdörrarna och el-rollo till bakrutan. Är nog rätt svårt/dyrt att eftermontera, då man måste byta dörrsidorna. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Det är inte speciellt vanligt till E46, sökte på skojskull efter 330i sedan under €20000 med navi, xenon och skinn på bmw.de, ingen av dom hade sidogardiner, några hade bak, det är vanligare med utrustningen om dom har annan "dyrare" utrustning. På E34, E39, E32, E38 är sidogardiner mycket vanligare, min fars 530iA E39 har det, och båda mina E34:or, ett mycket trevligt tillbehör som jag har skulle ha svårt att vara utan, som sagt det är dyrt att eftermontera, behövs nya dörrsidor, bland annat. Mvh Stephan |
|
|
Jag har på bakrutorna i min. /Gunnar /Länk |
|
|
Jag kanske borde plocka ner dem när jag säljer bilen, de verkar svåra och få tag på! ;) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.