|
|
|
|---|---|
|
går det med 19" på en E36.a ? och hur breda däck kan man ha ? | |
|
Vet att det går iaf :) Bilen: Länk |
|
| tjena, har du 19" på din eller ? hur breda däck har du då ? :) | |
sise |
japp de går |
|
Länk Länk Länk Vet att de finns en som har 20" på en e36 i galleriet med, men orkar inte leta nu, dags att lägga sig. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
edge: 20 tummarna satt på en estorilblå E36 M3 3,2 av sen årsmodell, dock minns jag inte vad killen/användaren hette tyvärr men det såg jäkligt bra ut iaf! Polaren hade 19" Breyton på sin M3 cabrio och det satt som en smäck! |
|
| gott ju.. jag har hittar några, som jag e suger pu.men hur breda däck ska man kunna har för att det inte tar i inne i hjulhuset ? | |
|
Har du också hittat hit :) Det räcker med 18" på E36, E46 behöver däremot 19" för att se riktigt fet ut :) |
|
| Håller me jigga.. 18" e lagom på e36..ser för stort ut annars.. tycker jag.. man ska ju ha lite gummi runt me..inte bara eltejp | |
|
För att bilen ska gå bra ska du inte ha bredare än 225 fram, bak kan du ha upp till ca 235-255 beroende på motor allternativ... har du en bil med 4:a i så satsa på max 225 runt om annars blir den jävligt seg. Lycka till!! |
|
|
Jag åker 8,5x19" m 235-35 -19" runtom på min cab, funkar perfekt, hade samma dimensioner på förra m3an åxå, inga problem, så satsa på 19" Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| jag åker också med 19" på min e36. 8,5x19 ET40 har jag för mig att det är på fälgarna. 235x35/19 funkar kanon fast bilen är sänkt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.