|
|
|
|---|---|
marre86 |
Hej! någon som känner till nåt om denna bil? Länk |
|
Känner inte till något om bilen kan jag börja med att skriva.. Men kan väl ändå tycka att det vore bättre att leta upp en 523i eller 528i för dem pengarna.. Var ju t.ex. inte någon speciellt märkvärdig utrustning på bilen. Ok,fin verkar den väl vara(osett)...Men JAG skulle bli "less" att dels varken ha skinn(nåja,sååå viktigt kanske det inte är för mig,men för MÅNGA) sportstolar,multiratt+ att dessutom behöva dras med den sega(ok,relativt sett då) 2,0liters sexan. Finns ett stort utbud på E39 så JAG skulle leta vidare iaf..Skulle hur som helst inte betala dem pengarna för en 520i,oavsett skick skulle jag vilja säga. Mvh Janne. |
|
| Speciellt billigt tycker jag inte det är för det priset. Den verkar sakna multiratt som i princip alla svensksålda E39 har. Med tanke på hur svårsålda tidiga E39 är borde det gå att få den trevligare 523 för samma pris. | |
|
Sedan så tycker jag det är lite konstigt att behöva byta ut avgassystemet,rostfritt vad jag vet iaf. Iofs kanske backat/kört in i något,men det måste man helt klart fråga säljaren vad detta byte berodde på. Ok,lite petigt kanske, men ändå en fundering.. Mvh Janne. |
|
|
marre86: Hellre denna kanske?? Se länk Länk |
|
marre86 |
Fartglad. Den såg fin ut. Tror han har haft den till salu ett bra tag.(528) får 520 riktigt billigt men de är nog ingen bil för mig gillar mkt utrustning + ett antal mer hk än 520. så jag letar vidare. Hittade en billig 530-93 för runt 15000kr kan ju va nåt som v-bil+ Mhv |
|
528i är ganska dyr och försäkra i jämförelse med en 520i! ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.