|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| jaja, ser ju RS2's inlagg om High vs Pro vs Business nu.. sa glom det :) | |
|
snoo "Fraga, DVD skivan med kartorna , ar den specifik for BMW, eller kommer den fran nagot annat foretag som levererar kartor (navtech eller vad dom heter) .. Ingen som hort om navi hack med egna POI's ? Vore GULD att ha fartkamerorna i navin ala TomTom." Såg den frågeställningen i någon tidigare tråd här på forum! Vet dock inte hur det gick? |
|
|
Är det bara en lös TV-Tuner som behövs för att kunna få TV funktion i min E90 med Navigation Professional i så fall? Är det en Digital TV Tuner? Är det någon som har en E90/91 eller E60/61 med Navi PRO med TV ombord som kan klargöra var TV tuner finns installerad? Kanske några bilder? |
|
|
Lyfter denna! Jag har bett om en offert från BMW på eftermontering, men det lär ju kosta skjortan :-) Workarounds? Jag fick tips i en annan tråd om 12-volts digitalboxar, och det låter ju intressant, men jag skulle samtidigt vilja få funktionen via i-drive. |
|
|
Jag har ett NAVI IV där jag fick SW23 inlagt vid leverans förra våren. Läste nu om SW26 som innehåller riktigt bra nyheter. Någon som kan låna mig en färdig skiva? Ersättning för porto och besvär lämnas Hälsningar Anders |
|
|
aner: V27 har redan kommit och där kan du bl a få så kallad "bird view" på kartorna, dvs du ser kartan snett uppifrån i 3D. Här Länk kan du läsa om den samt hitta info om hur du kan ladda ner den om du vill bränna en egen skiva. ___ //Ulf |
|
|
Jag kommer till Megaupload för att ladda ner fil, men jag ser ej var jag ska klicka?? Hälsningar Anders |
|
|
Ligger först en fördröjning ('Vänligen vänta nurton sekunder'), när tiden väl passerat kan man stänga ner en popup, mha orange kryss, som döljer nedladdningslänken. Mvh Calle |
|
|
Calle! Tack för hjälpen! Ja, nu är skivan bränd, v27 installerad, Perspektiv valt. Vilket lyft! Nu ser det mycket trevliga ut. Man ser var man är med ringen, vid målet sitter en flagga och man har kartan i körriktningen mm Hälsningar Anders |
|
|
Hej Gäller detta med ver 27 att man måste ha en MK4 eller går det bra med en MK 2? |
|
|
Nyheterna i V27 gäller enbart MK4. MK3 och tidigare har inte fått några uppdateringar på ett antal versioner, dvs för MK2 så spelar det ingen roll om du tar t ex V23 eller V27, det är ändå samma OS version. ___ //Ulf |
|
|
Har just bytt till 330ci utrustad med bl.a navi prof. Det är en MK4-1/12 och efter att ha läst flera trådar om uppgradering av OS så har jag förstått att det är hög tid att uppgradera! Frågan är bara hur jag går "hela vägen" upp till den senaste, V27? Måste jag ta "steg för steg" eller går det att t.ex hoppa direkt till V26 och sen till V27? |
|
|
Du kan köra V27 direkt. ___ //Ulf |
|
|
Tackar för det beskedet, Programmer! Verkar ju tämligen enkelt och riskfritt... Håller tummarna och testar i helgen! |
|
|
Funkade klockrent! Klar förbättring, tackar och bockar för hjälpen! |
|
|
Hej ! Min kollega har köpt en z4 med navigation men ingen dvd skiva med, finns det att få tag på någonstans? Vill slippa betala flera tusen för den på bmw... Mvh Henric |
|
|
Finns en hel del olika att köpa på tyska eBay. Annonseras ibland även på Blocket och PowerBörsen. Köper man på detta sätt så är det alltid en risk att det man får inte är originalskivor...dvs det förekommer kopior som ser ut som original. När det gäller DVD så har BMW 3 olika system så det gäller att hitta en skiva som passar just det system som sitter i Z4. ___ //Ulf |
|
|
Hej ! Vad skall man söka på isåfall om man vill köpa denvägen? Samt vad kostar det ungefär? Mvh Henric |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.