|
|
|
|---|---|
|
Jag har 2 biljetter till Valfri STCC tävling iår, förslagsvis Mantorp nästa helg. Parkering ingår. Själv är jag på en helt annan bana cirka 88 mil söderut från Malmö sett ; ) Kom med en bra anledning till varför just DU skall ha dom så skickar jag dom for free. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk | |
|
För att jag var först! :-) Jag lovar att jag ska heja fram Thed och Rickard till en dubbelseger i mästerskapet. Mr C |
|
|
För att jag är strandad i Norrköping, bara nån mil från banan, nästa helg utan något att göra :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
För att få en anledning att ta ytterligare en långresa med den nyköpta 530:an samtidigt som man fostrar sonen till bilintresse. Hälsn Mats |
|
|
Vem får plåtarna? Mr C |
|
|
Johan, du har mail. Racerbilen: Länk |
|
|
biljetterna gick till en diskret skåning som föredrog att maila mig direkt. om 12 timmar sticker jag till ringen, skall bli gött med ett par hundra mil M3 E46, tyvärr i fel stol ; ) Skoj skall vi ha det jag lovar!!! Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Äh, han sålde dom... Ta det lugnt på Ringen! Mr C |
|
|
Det viktigaste är inte att vinna, utan att kämpa väl :) Biljettfrågan är löst för min del, nu är bara frågan hur fanken man tar sig från Norrköping till Mantorp på en söndag, och sen tillbaka. |
|
| De va jag som fick äran att få dessa | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.