|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
Preliminära tider är: 08.00 Grindarna öppnar för förare och publik. 08.00-11.45 Anmälan öppen för förare. 08.30-12.00 Besiktningen öppen. 09.00-13.00 Frikörning (kval) 13.00-14.00 Lunchrast 14.00-ca 15.00 Eliminering med Finaler och Prisutdelning Efter Prisutdelningen fortsätter Frikörningen Pris: åskådare 50kr förare: 250kr inkl endagars licens För er som kommer på E20: Åk till Mariestad på E20 Sväng av på väg 201 och kör mot Tibro Efter ca 2mil kommer man till Moholms Kyrka och en stooor rondell Kör rakt fram Kör igenom Moholm Efter ca 5 km står det det skyltat vid vägen "Moholmsstrippen" åt vänster Följ anvisningar Från Skövde: Kör mot Töreboda Vid Moholms kyrka svänger du höger Kör igenom Moholm Efter ca 5 km står det det skyltat vid vägen "Moholmsstrippen" åt vänster Följ anvisningar Från Tibro: Kör på väg 201 mot Mariestad Efter ca 2 mil står det skyltat "Moholmsstrippen" åt höger Följ anvisningar OBS !!! Entrén är flytta i år, fortsätt ca 1 km norr ut från den tidigare infarten. Numera är infarten i den norra ändan av fältet, inte som förra året på östra sidan. Följ skyltarna så hittar ni rätt utan några problem. I år är infarten större, vi hoppas kunna undvika köerna och det är mera plats för mötande trafik. lättast att hitta info om körning är på hemsidan där står allt och vägbeskrivning finns också. www.402m.se för mer info |
|
Men hallå 28/8 har ju redan vart!?? Eller fattar jag inget nu*S* Just real M-power |
|
| Låter lite konstigt med tanke på att den är inlaggd igår..28/8 är ju redan avklarad...måste mena 25/9 va? | |
| Är Z3 M-Roadsters välkomna..! | |
_WmB_ |
Jag ber om ursäkt! den 25/9 ska det VARA ! alla bmw är välkomna:) |
|
A tänkte väl det..jag bor ju i Töreboda så det är självklart att jag kommer Är det den sista planerade? Just real M-power |
|
_WmB_ |
simon_76 : kul!:) jag tror att det är det sista för i år |
|
Ok..då lär jag finnas på plats..har ju vart rätt mycket roliga bilar där! dessutom är det extra trevligt när många är från våra trakter så man stöter på bilarna i trafiken. Tyvärr har jag aldrig sett din 528..vad har du för effekt i den? Just real M-power |
|
_WmB_ |
simon_76: jo det är alltid kul att se vad bilarna i trafiken går för :) Min 528 är en ren projekt bil som väntas bli klar om 2-3 år annars är målet 300hk+ med ett litet agg från volvo (td04 13t) vad kommer du med för bil till moholm då? |
|
I år kommer jag tyvärr bara som besökare.. Men nästa år räknar jag med att ha en M3 turbo! En e36 (325) med 3.0 S50 konverterad med turbo och intercooler. Jag satsar på det iaf. Just real M-power |
|
_WmB_ |
simon_76: härligt :) vad satsar du på för tider med denna? är det en gatbil eller racebil? |
|
Jag vet inte ärligt talat,har aldrig syslat med dragracing eller så.. Hmm Bmw Turbon får bli en seriös "busbil" inte för gatan. Jag har en hel del grejer klart redan......problemet är att jag är i full färd att köpa en M-bil i toppskick för gatan som en ren nöjesbil. Är rätt sugen på en M3GT eller M5e39 är inte fel heller...ja jag tycker om alla BMW:s prestandamodeller! Så jag får väl se vad ekonomin tillåter.... Mer pengar bättre tider.... Lycka till med 528 projektet! Måste säga att e28:an är jäkligt grym med M-paket,17-18" fälg osv... Just real M-power |
|
_WmB_ |
simon_76 : M5 e39 skulle vara snäppet vassare i alla fall här omkring :) jo och lycka till själv med bmw turbon |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.