|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Hasso har en redan.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Är inte det lite väl "fanatiskt"? =) | |
|
*skrattar* Jag vet inte ens om jag tycker BMW är så bra så jag skulle köpa en ring för dom pengarna. Men visst har man 5k ligger bara så är det ju en skön pryl dock inget för mig. Ska det handla om BMW så ska det vara i form av bilar,tillbehör,literatur... Just real M-power |
|
| Håller med! lite väl mkt.. jag tycker inte ens den är snygg. | |
|
Fy vad äckligt, stor ring i guld måste väl vara bland det mest osmakliga man kan bära.. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Den där ringen passar nog bäst på den som redan har kromade 20" fälgar och luftfjädring på sin BMW... respect so-cal style!! ;-) |
|
|
Nja.... Jag skulle nog köpa den...OM den är tillverkad av/sanktionerad av BMW AG. Jag gillar smycken o ringar, under förutsättning att de är seriösa o ej för vräkiga. HATAR "spagge"-guld, stora länkar o en massa "show-off" grejjor, men en schysst, lite halvdiskret BMW-ring funkar! Jag bär en fin, diskret BMW-klocka, dagligen :-) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.