|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Asken. Ok då får man lugna ner sig lite allstå :-)........... Japp håller med, har precis bytt min Volvo S60 2,4t till en 525i touring -03 :-) Tobmag |
|
|
Här är en länk till V26 Länk |
|
| Tackar så mycket ! | |
|
Ni som är intresserade av V.26 finns det här en länk att ladda ner Länk har själv provat och det fungerar Obs funkar bara till MK4 // P-E |
|
| Ursäkta mitt inlägg fanns visst länkat innan som jag inte såg | |
| Hmm Funkar att ladda ner, tar bara ca 4 timmar................... | |
|
Laddade ner V26... Snyggt! /// Fredrik |
|
|
Hejsan FredrikOlsson!! Det var inga problem att ladda ner V26? Har du bara sparat den på en CD skiva eller vad? Behöver man ingen "nyckel CD" som man läst om i vissa inlägg? Är det "bird view"? //Jocke |
|
|
joafog: Det som du normalt laddar ner brukar vara en imagefil eller liknande. Med ett brännarprogram (t ex Nero) så kan man sedan köra "Bränn image till skiva". Man ska bränna på den lägsta möjliga hastigheten och gärna på CD-skivor av bra kvalitet. Key-CD behöver du inte för MK4. Denna behövs endast då man uppgraderar MK3 till split screen. ___ //Ulf |
|
| Tack!! | |
|
Var inga problem att ladda ner V26, den har inte birdview men utseendet på den vanliga 2D kartan är mkt snyggare än tidigare. Den fil som finns i länken som anges ovan kräver ett brännarprogram som heter Alkohol 120%. 1. Ladda ner programet och bränn i lägsta möjliga hastighet på en bra skiva. 2. Slå på tändningen och låt navigationen starta upp helt. 3. Ta ur kartskivan. 4. Sätt i din nybrända v26 skiva. 5. Följ instruktionerna på skärmen, slå abslout inte av tändingen! 6. klart. OBS Uppdateringen gäller MkIV. /// Fredrik |
|
|
Mer info om V26 i dessa länkar. Länk Länk /RS2 |
|
|
Filen i länken ovan innehåller ju två filer. Skall båda med?? //Jocke |
|
| Uppgraderade idag till V.26! Funkar kanon!! | |
|
FredrikOlsson Punkt 6=Klart. Vad gör man då? Slår av tändningen för att boota om eller är det bara att kasta i DVD'n igen? |
|
| Uppgraderings CD:n åker ut. Stoppa bara i dvd skivan så är det klart! | |
| Ok, Tackar......... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.