|
|
|
|---|---|
|
Vad väljer du? Fin e36 M3 från -97 uppåt eller en fin e46 325/328? Jag har iallafall svårt att välja. | |
|
Slöarton: Hade valt E46 i alla lägen det är en mycket bättre bil i form av säkerhet,nyare bil och allt vad det innebär. Annars finns E90 som är snäppet nyare och bättre på flera punkter. |
|
|
starre: Jag tror killen är ute efter bilar i samma prisklass ungefär. En E90 lär vara ny om man köper den idag, och därmed rätt mycket dyrare. Jag hade valt M3an! |
|
|
M3 3.2 -97 och E46 325/328 är mycket olika. Är du ute efter rå körglädje och prestanda i överflöd men inte bryr dig om driftskostnaderna, komforten eller att designen känns lite daterad, välj M3. Jag hade valt en E46, jag hade tidigare E36 328 och tycker att E46 känns mycket mer modern, påkostad, välbyggd och framförallt bekväm. Något som tilltalar mig. Dessutom tycker jag M54motorn låter mycket trevligare än M52:an som satt i 328. |
|
|
Valde osså mellan M3 -97 typ eller 328 coupe E46... Kör E46 nu. Är hur nöjd som helst. |
|
|
Ja det lutar åt e46an med fördel faktisk även för mig. Man får mer bil för pengarna helt enkelt om man väljer e46. Men visst vill man busa är det nog m3 som gäller. Och ja, jag menade i samma prisklass. 130 till 150tusen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.