|
|
|
|---|---|
|
Stått en svart 7-ser utanför mig i ca. 1-v nu. CMW675 Bilen är intakt, änsålänge... Den nya kärleken: Länk | |
|
Friggagatan i GBG kanske ska till... Den nya kärleken: Länk |
|
|
är kanske inte så genomtänkt att hänga ut reg.nr på bilen här? MVH Johan K |
|
|
FD-Ormen: Varför inte ta direkt kontakt med den kvinnliga ägaren som inte bor i gbg utan i Hässleholm enligt eniro. |
|
|
Jag tänkte bara va snäll, det är väl myndigheternas sak att informera dess ägare, OM denne nu saknar sin... jag är ingen underrättare, ring själv. Genomtänkt? jo då, det som är mindre genomtänk är hur och vart den är parkerad och alla lappar den lyckas få i rutan... OK, kanske lite väl klantigt att ange reg.nr. med det verkar kvitta i.a.f., det var inte meningen att "hänga" ut den, men ett regnummer kan väl betraktas som ganska offentligt i vissa fall? -nu var det meningen att hjälpa... skit samma, det är alltid lika fjantig... Den nya kärleken: Länk |
|
|
Vad spelar det för roll att han skriver reg.numret. Någonting står ju tydligen inte rätt till och hur länge tror ni det tar innan någon börjar vandalisera/slakta den. Om det hände att min bil blev stulen och dumpad någonstans så önskar jag att någon vänlig själ engagerade sig. Bäst vore det ändå att ringa ägaren eller polisen.(om man har tid att vänta ett par veckor) Otack är världens lön! |
|
|
Åkte förbi i morse och såg den.. till salu skyltar satt på.. har även sett den på bilmarknaden i järnbrott och på annons på blocket.. ingen skönhet iaf.. rostig som tusan på ena skärmkanten.. BMW CS #5139 |
|
|
hmmm... tror de är denna som står utanför FD-ormen... Länk BMW CS #5139 |
|
| Rost på skärmkanten är väl inge å grina för..Finns ju rondell, svets. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.