AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.667

Letar efter en M5 E34

Sida 4 av 4
DIN BIL ÄR FIN HAR SETT DEN MÅNGA GÅNGER men cartrade hade lustiga m5or Tror att han tog in den själv Miltalet tror jag inte en sek på men det är jag: Bilar kan va fina när dom gått långt ....Vet att han har bytt en massa på den även LACKEN var på väg att köpa den flera gånger !!!!
Tjatade många ggr på att få köpa den TA iINTE illa upp nu som andra här på forumet som bara inte kan ta fakta från andra. Han har skött bilen mkt nogrannt det vet jag !!! Just därför är den väldigt schysst nu !!!! Jämför med många andra lik !!
med mkt mvh Marc
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Pimpen:

Tack för att du tycker bilen är fin. De va de jag tyckte när jag såg den första gången.

Nej för fan.......inte tar jag illa upp för vad du säger. Jag är ju skit nöjd med bilen som den är nu. De är väl de som är de viktigaste. Att ägaren nöjd. Det är ju MIN bil ingen annans. Eller?

Jag uppskattar folk som säger sanningar o inga lögner för att den andra ska må bra.
Han jag köpte den av verkade då vara VÄLDIGT ärlig mot mig även föräldrarna hans.

Träffar du honom så hälsa.
ska hälsa snubben imorrn ha det !!!!!!!!!!!!!!!braaaaaa!!!!!!
Schnitzer:
Jag försöker o få min 525:a som inbytesbil,lyckas jag inte med det så kommer jag o kollar på din bil närmare!
MVH

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
525rules!!:

Javisst, det är helt OK, men vi kan ju pratas vid lite över telefon först så du får veta lite mer om den och om du har några frågor. Jag vill gärna upplysa den ev. köparen om en del småsaker. Tänkte mest för den egens skull. Jag skulle själv uppskattat om någon talade om de sakerna som de visste om den bilen som jag ev. skulle köpa. Bättre att veta det innan så det inte blir som en överaskning efter köpet. Tro för guds skull inte att det är något lik nu bara.

//Schnitzer

Det låter bra!Om du kan mejla mig ditt nummer så kan jag ringa dig imorgon om det går bra.
MVH

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
525rules!!:

Ja, jag mailar till din e-post som finns i din profil här på autopower. Ja, ring mig imorgon. Det är inga problem! Vet du ungefär när du kan ringa? Tänkte så att jag är hemma så att jag kan ta fram alla papper etc om bilen. Har en del arbete med flickvännens lägenhet och ska hjälpa henne litegrann. Tänkte om du ville ringa lokalsamtal, istället för mobil. Vet du på ett ungefär?

//Schnitzer

Du behöver inte vara hemma,jag kan ringa dig på mobilen.Jag tänkte ringa dig mellan 14-16,om det går bra då.jag börjar jobba sen!

Jag fick ditt mejl nu,jag hör av mig imorgon!
MVH

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ja, det blir bra!

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.