AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.668

Letar efter en M5 E34

Sida 3 av 4
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Duffyman - yepp det stämmer, vet inte hur många som förväxlat våra bilar =)

///
Nicke

400nm - There is NO substitute!
hur kan man skriva in "länken"?

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
skriv bara in adressen med "Länk och allt

///
Nicke

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
ähh fasen va kännslig den va, "LÄNK" = ht t p: / /

///
Nicke

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk

Mvh
(Länk
vad tycker in om de här?

Länk

nu vart det rätt!=)

eller den Länk är det nån som vet nåt om dom bilarna?
MVH

Den sista bilen handlade min tråd om från början !!!!
Hade tittat på din bil om jag varit i sitsen att köpa en M5 i den lägre prisklassen, Schnitzer. Jag fastnar direkt för annonser där säljaren berättar utförligt om bilens skick, vad som är gjort och vad som kan komma att behöva göras framöver. Så mycket bättre än att få en massa överraskningar på plats, eller ännu värre - när affären är klar och bilen hämtad.

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Olof Ovenholm:

Det är precis till en sån som dig jag skulle vilja sälja bilen. Känns alltid bra att sälja den till någon som verkligen vill höra det som kan vara bra att åtgärdas. Min bils pris är justerad till lite lägre med tanke på några småsaker som jag själv stör mig på. Relativt enkla saker att åtgärda för att få en mycket fin bil. Har man tummen mitt i handen eller ingen ekonomi så kan man ju förstå att folk ruggar!

//Schnitzer

Schnitzer, precis. Jag undrar om en del tänker när de läser t ex "bakre ljuddämparen kan förmodligen komma att behöva bytas inom de närmasta åren". "Jaha, vadå, så det kan finnas fel på bilen? Så man behöver alltså kanske göra reparationer på den inom de närmsta åren? Jaha, då kollar jag på ett annat objekt". Och så hittar de en annons där det inte nämns nånting och sen betalar de ett överpris för en bil som blir ännu dyrare i slutändan.

Oh well. Tyvärr skulle jag ju inte ha nån M5 denna gång, men skulle det ske drastiska ändringar i min ekonomi så hör jag säkert av mig :)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Olof Ovenholm:

Äntligen någon som har förstått att det kostar pengar och att man får byta saker. Håller med dig till 100%!

Det är fruktansvärt plågsamt att ha bilen ute på annons för det ringer och skriver en massa sluggon och ger värsta skambuden och drar dåliga historier om att de har tagit lån etc. och vill komma samma dag som de skriver och gud vet vad. Det är så skumt! Nu när jag sitter med en bil som jag vet fungerar kanon och när man vill vara fullt ärlig och berätta allt man vet om bilen så är det bara oseriösa sluggon som hör av sig. Man blir lite irriterad måste jag säga. Tror att de flesta M5 E34:orna och säkerligen många andra kommer att bli rejält nedkörda i framtiden. Finns ju ingen bil som är helt perfekt och dessutom så kommer många bilar alltid att ha något som måste åtgärdas.

//Schnitzer

Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Pimpen:

Ja de stämmer. Hur vet du de föressten? Känner du han eller?

Nike_boy:

Är de många som har förväxlat min bil med din oxå?
ja det gör jag !!!! har ju haft 2 m5 e34or så jag lärde känna honom !!!!
tror din bil är omålad framtill om jag inte minns fel men det visste du väl !!!
Han har skött den nogrannt vet jag
nu orkar jag ej skriva mer Mvh Marc
god natt !!!!!!!!!!
Oj oj. Duffyman. Sök INTE på Cartrade här på forumet. Mina föräldrar impulsköpte en 740d därifrån också.....ett misstag, men nu har Cartrade kånkat tror jag.

Flåklypa
Har provkört typ varenda M5a dom hade !!!! oj vilket skit det var helt otroligt !!!!!! Dom har ej kånkat - flyttat till reprovägen i Täby !!!!
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Mitt tips ang m5 är att åka och prova alla bilar, även billiga. För en bil behöver inte vara DÅLIG bara för att den är BILLIG.
Säljaren har kanske kommit underfund med att bilarna är svårsålda och justerar priset efter det..
Om man ska köpa en tv, går man in o köper den dyraste och går därifrån med den bästa tv;n på marknaden? NEJ!! det gör man inte. Ett högt pris garanterar inte hög kvalite!
Dock är schniters bil exempel på en bra bil till RÄTT pris tycker jag! välskött och inte alltför dyr
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Ja ni. Cartrade!!! Jag har då inte märkt något med min bil iallafall. Varenda skarv är precis som de ska vara. Kollade givetvis de när jag köpte den.

Man brukar kunna se om den är krockad eller så. Även miltalet stämmer nog med bilen förövriga skick.

Sen va de inte cartrade som importerade min bil utan personen jag köpte den av importerade den igen denna firma har jag för mig han sa.
Visst han gjorde väl allt för att få bilen såld. Men även hans föräldrar pratade väldigt gott om den.

Ni som ha sett den på ex: M5 träffarna kan ju tycka till om ni vill.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.