|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Har bilen i frilansgalleriet på sidan, bara så du vet. Du har ju iof länk från annonsen. //Schnitzer |
|
|
Om du funderar på allt som jag har skrivit om utrustning från BMW Indiviual så kan jag berätta att jag har utprintat bevis från BMW på det. En del brukar ju säga att de är nedlackade från fabriken när de inte har kontrastlack. Är väldigt diskret utan. Den är också beställd utan M5-emblem. //Schnitzer |
|
|
Ser väldigt fin ut!D kanske blir nåt med den!Tack för hjälpen,jag hör av mig,ska titta lite om det finns nåt som är lite närmara mig,annars får jag väl åka ända till Karlstad=) |
|
|
525rules!!: Ja, men om du skulle vara intresserad så vill jag berätta det jag vet om bilen, de s.k. bristerna jag vet, så att du inte åker helt ovetande. Det hade jag själv uppskattat om någon hade berättat för mig. Men om du skriver till mig på e-post så skriv till den som är i annonsen. Inte till den som är här på forumet. Kollar inte den lika ofta. Finns som sagt en del brister (iof småsaker) men det finns också otroligt många saker som är positiva med bilen. //Schnitzer |
|
|
Du är dessutom välkommen att delta i mitt nystartade forum: Länk vilken M5 E34 du än köper. //Schnitzer |
|
|
Tack!håller på o läser nu om just din bil på dagboken!som sagt,den ser j....t fin ut!MVH |
|
|
Trevlig läsning :) //Schnitzer |
|
|
Jag skulle absolut kolla på min gamla bil som nu är till salu: Länk Om inte nuvarande ägare vanvårdat den är det inte mycket att anmärka på. Har varit till salu ett tag nu, förvånar mig lite att ingen slagit till ännu. Skicket är riktigt, riktigt bra. Går säkert att pruta en del nu när hösten närmar sig. |
|
| Jag har tittat på bilen i Gävle. Är det något du vill veta om den så är du välkommen att ta kontakt med mig på asbrink82@hotmail.com. Letade också M5, men har nu bestämt mig för att vänta till i vår istället. | |
|
Åsbrink: Är det den röda M5:an du har tittat på? Jag mötte den härom dagen o den såg riktigt fin ut måste jag säga. 525rules: När man ska köpa en M5:a måste vara lite försiktig. Ta med en helt opartisk person som inte stirrar sig blind på bilen. Sen kan du va lite noga med att kolla upp så EDC dämparna inte läcker bak. Brukar göra de. Ska inte köpa den billiga fyndbilen. Finns risk att den blir betydligt dyra i slutändan. Betala någon krona till o försök få en fräsch bil som är välskött. |
|
|
Bilen i första länken är min, anledning till att priset är relativt lågt är att jag behöver få den såld ganska snabbt då jag ev ska starta ett företag. Perfekt bil för den som vill ha en orginalbil! /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Nike_Boy: Du skulle nog tjäna på att lägga dig lite högre i pris just för att många uppfattar ett så lågt pris som ditt som alltför misstänkt, ha en stor prutmån istället! Du har inte nämnt några svagheter i annonsen så jag antar att det varken finns rost eller några problem med EDC-systemet? Mvh |
|
|
Stämmer, kom på det i efterhand. Känns lite dumt att höja priset igen nu=) Inga svagheter vad jag kan komma på förutom att elrollon i bak inte fungerar samt att eljusteringen till nackstödet inte fungerar. Lite rost vid tanklocket men det är minimalt lite. /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Vill man bli av med bilen och om man då redan har provat med ett högre pris förut så kan det nog bli svårt att bli av med bilen, om man inte väntar ett långt tag. Jag tror inte att det kommer att bli några problem för dig att bli av med bilen efter någon har prutat på det priset som du har nu. Det är många oseriösa personer som kollar i den prisklassen som precis har råd med bilen. De köparna ger gladeligt 60kkr för den och har den och kör hårt och försöker sedan sälja den dyrare än vad de köpte den för. Tråkigt, men SANT! //Schnitzer |
|
|
Mmm man får hoppas att även nästa ägare kommer sköta den....hoppas på försäljning snart då min tidsplan raseras mer o mer=) /// Nicke 400nm - There is NO substitute! |
|
|
Tack för alla svar,är nog bäst att titta på över 80t iallafall! MVH |
|
|
525rules: Jag tycker du ska maila Nike_Boy och ta en titt på hans M5 (det skulle jag gjort om jag letade M5); Gävle ligger inte så långt bort... Mvh |
|
|
Nike_boy: Jasså de är du som har den andra Daytonavioletta M5:an i stan. Jag har själv en. Många som sagt till mig att de finns en till Daytonaviolett i stan men har själv aldrig sett den. |
|
|
Jag har fått information om den bilen! |
|
|
Duffyman: köpte du bilen av en viss Glenn ?? Stod det Cartade täby på reghållaren ? Mvh Marc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.