|
|
|
|---|---|
|
Har i min bil små fack för förvaring av kassettband under armstödet och jag har nu införskaffat förvaringsfacket med "garageport" som jag tänkte sätta där i stället. Är det någon som meckat med dessa och vet hur man lättast får bort dom utan att orsaka någon större skada. Är det någon som behöver förvaringsfack för sina kassettband är det bara att höra av sig ;) ___ //Ulf | |
|
Hejsan! Javisst vet jag hur! Har själv köpt förvaringsboxen!! För hur ofta använder man kassetter i dagsläget!? Pilla först bort damasken runt hanbromsspaken. (sitter ganska hårt!!) Drag i skinnet/galonet.. Sedan är det att enbart med fingrarna pressa ut/upp kassetboxen underifrån!.. Ps. Ett litet tips. om du har belyst kassetbox varför inte göra som jag och pilla bort det pytte lilla kretskortet med lysdioden på och borra ett 3,5mm hål nästan längst upp och baktill på det nya facket. limma och pressa fast den lilla dioden i hålet och slutligen fixera kabeln med lite silvertejp. Lyser kanon fint på kvällen!!!! Lycka till MVH Manglan_67 |
|
|
Tackar!!! Utmärkta instruktioner och ett klockrent tips angående belysningen. ___ //Ulf |
|
|
Manglan: gav mig på detta i förmiddags och att få av damasken var inga problem men själva kassettboxen satt som berget. Är det bara att trycka eller måste man hitta någon liten "spärr"? Tryckte du nerifrån nära askkoppen eller högre upp närmare armstödet? ___ //Ulf |
|
|
Det är bara att pressa på RAKT uderifrån den satt hårt men inte bergfast!! Det fans inga hullingar el- dylikt som kan spärra borttagandet!! Kanske någon har spillt något "kladdigt" som ev- har "limmat" fast boxen MVH Manglan_67 |
|
|
Gav mig på detta igen och min kassettbox satt som berget och i brist på något lämpligt verktyg att ta till hjälp så bestämde jag mig för att offra kassettboxen och drog helt enkelt ut varje fack för sig ovanifrån, givetvis då med följden att dom gick sönder. När väl detta var borta så var det ett snabbt jobb att borra ett hål och limma dit dioden så man tackar för det tipset. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.