|
|
|
|---|---|
|
Vet nån om man kan köpa bara "glaset" på framljusen? Och pris i så fall? Finns det nån annanstans än BMW att köpa ifrån? Råkade sabba plasten så den blev helt sträv och matt.. ska göra ett försök med våtslip och rubbing, men tvivlar på att det blir bra :( | |
| Är rädd att du får köpa helt nya strålkastare. Dom är inte billiga dom tyvärr :/. ´Gör ett försök o polera upp dom, borde väl inte vara helt omöjligt om man vet vad man håller på med. | |
|
Tycker det är synd att det inte finns någon klarglas-variant av Z3 ljusen. Eller finns det de? // Pantzare |
|
|
djaccess: är det båda sidorna du har sabbat? jag har nämligen ett lyktglas liggandes hemma... minns inte vilken sida det e bara. /Magnus |
|
|
Jo, det är bägge sidorna.. ska kolla upp om dom går att köpa löst.. borde ju gå kan jag tycka.. men hur som helst kanske jag kan köpa det du har.. känner på mig att du har bättre pris än ett nytt hos BMW ;) |
|
|
Har också ett liggande hemma. Tror att det är höger sida. //Hans |
|
|
till E36 vill jag minnas att glasen gick att köpa lösa, det var hos mekonopmen jag kollade upp det, det fanns ej i datorn bara i pärm från KG-Knutsson ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Om jag inte missminner mig så lyckades någon "fixa" matta lyktglas med den krämen som man polerar upp plastbakrutan på Z3 Roadsters. |
|
|
Jag hade problem med matta strålkastarglas...eller ja, de är ju i plast. Detta fixade sig mycket bra genom inköp av Turtle vax- scratch remover på tub och tillsammans med en pollermaskin fick jag efter halva tuben upp glansen på båda glasen. Helt klart värt att prova..det kostar ju bara någon hundralapp så... Har du inte polermaskin blir det polerduk istället. Du lär få slita ganska mycket med duk, men det går säkert med lite vilja. Lycka till! Mvh Bo-Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.