|
|
|
|---|---|
|
Sedan mars i år så bytte jag märke till Volvo 855 från 735 E32. Nu har jag verkligen insett att 735 är den optimala bruksbilen för en liten slant, och jag har kommit underfund med att jag är en BMW-människa och när jag får volvon såld så ska det alltid stå minst en BMW på parkeringen, ville bara skriva av lite nu när man deppar. //Per | |
|
Vet hur det känns. Min såldes för en o en halv vecka sen och saknar den :/ |
|
|
hehe Varför säljer ni när ni i princip vet att ni kommer att sakna den? |
|
|
För att soppan kostar mer än 12kr/L Plus att jag behöver en manuell för tjejen skall övningsköra. |
|
|
Det är inget fel på volvon egentligen, 225 turbohästar och automat ger en bra hästspark. Men det finns inget som heter personlighet och körglädje i den bilen. Jag sålde min E32a på grund av att den var ett importlik, men ändå så gillade jag den. //Per |
|
|
Ja du "Pertha" håller själv på å göra nå ganska dumt, funderar på å byta bort min 750 -95 mot en 523,a trots att jag älskar bilen nå fruktansvärt. men tyvär så är soppan för dyr och dyrare lär den bli. för att inte tala om den där jäkla vägskatten på tre papp. Men vilka minnen denna bil har givit mig.. kommer nog åsså och deppa.. suck.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.