|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| okay och vart fins dom banorna?? och som jag skrev tidigare: "stjälvkart fins det idioter som toppar sin bil varje dag på väg till jobbet" och dylikt. självklart komer folk fortfarande att köra fort ibland, men det kommer minska. eller e de nolvisjonen som gäller för er? då blir det mer avanserade metoder! | |
kilroy |
Länk Den som söker han finner... Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Jag har två stycken i min familj som börjar bli lite so-so på att köra bil. Morfar och Farfar helt enkelt. Farfar är rätt så vettig, han bor i en rätt liten by uppe i nord-norge. Kör en 318i - 98 har jag för mig. Han säger själv att han bara kör bilen i stan och vill inte köra något längre då han börjar bli rätt gammal. 89 år. Han har klarat av att glömma vart han parkerade bilen i stan, samt han har orsakat några parkeringsbucklor åt folk. Han har insett att det har vart hans fel så han har fått betala. Min morfar börjar också dra ned på bilkörandet, jag minns en gång jag åkte med honom en natt i stan. (Trondheim). Vi kom till en rätt stor rondell men istället för att åka höger i rondellen åkte han vänster och in dit han skulle. Jag tittade på honom och frågade? vad håller du på med ?!. Han sa bara lite cool: jag åker dit jag skal. Okej... nuförtiden brukar jag erbjuda honom skjuts om vi skal någonstans, jag tror nog han trivs ganska bra i vår 520iA 2002 :) Både min morfar och farfar måste förnya sitt körkort varje år, så är det i norge iallafall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.