|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som är bekant med Diamondbrites lackskyddsprodukter? Länk Fick ett hyfsat pris på en behandling som dock kostade en slant givetvis. Men 6 års garanti med enbart krav på eftetrinspektion en gång om året till en kostnad runt 250kr vill jag minnas, så lät det rätt så lockande. Jag har letat här på forumet och på stackens bilvårdsforum men knappt hittat något. Jag undrar givetvis hur står sig Diamondbrite mot Ditec med flera? | |
porta |
Vad kostade behandlingen? |
|
Jag har fått höra att det inte ska vara så vidare bra av några kunder till mig ! Jobbade tidigare på rekondfirma, där snacket går runt i branschen ganska mycket , vad som verkligen funkar bra ! Mitt råd satsa på Ditec eller Mr cap då blir det bra ! Varför tror du dom är störst i Sverige ! MVH Marc |
|
bustorp |
PowerMac: Efterinsp. är nog bara en insp.Behövs det göras någon form av arbete så kostar det säkert extra. Kolla det.....inte säkert att det lönar sig jämfört med andra. Vad gäller deras kvalité så är dom nog varken bättre eller sämre än något annat med garanti, då det är den som man ska hålla koll på när det gäller lackskydd med "långtidsgaranti". Alla behöver någon form av efterbehandling inom "garantitiden". Ett lackskydd håller inte 6 år utan efterbehandling, så är det. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.