|
|
|
|---|---|
|
Har precis beställt ett Eisenmann system till nyinköpta m3:an. Undrar om det räcker med det eller om man ska beställa ett mellanrör/ soundrör oxå? Skadar ju inte att det mullrar, bara det inte låter alldeles för mycket.. Någon som har erfarenhet av detta? | |
|
Jag har 2X87 mm supersound dämpare på min och är tok nöjd!! Klart att rekomendera!! Länk |
|
|
Ok, tog det lång tid att "köra in" systemet? Har hört att det tar ett tag innan ljudet sätter sig, stämmer det? |
|
|
Björn: Är det inte 2 x 83mm på det största? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
peter b Det tar ca 50 mil innan den äckliga lukten försvinner, och då är dämparen "inkörd". |
|
|
M3_Lover: Det är helt rätt att det är 2X83 mm som är störst, glömde =) Det tog ett par hundra mil för mig innan jag tycket att den var inkörd. Lukten försvann och det blev klart mycket bättre ljud i pipan! Länk |
|
| Ingen som kör med mellanrör då? | |
|
Har har framifrån sätt: Orginal extraktorgrenrör-katersättare från Köhler-ss mellanrör och till sist Eisenmann SS dämpare. Länk |
|
|
-BJÖRN Är det stor skillnad med eller utan kattersättare? Ska montera dämparen i eftermiddag, ska bli intressant att se (höra) hur det blir.. |
|
|
Det blir stor skillnad med katersättaren!! Kan klart rekomendera det! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.