|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
CoolBlueM3Coupe, Tror nog det går att sätta en mkt bra tid med den men ngn annan får nog köra. Vad gäller ljudet så får man tacka för berömmet men det är faktiskt en punkt som min M5 var bättre än M3 på. |
|
|
jo...mullret i en 8a slår ju alltid sången i en 6a :) *Best Man Wins* |
|
| Ställ frågan NordicAudi's forum så blir det samma patriotvinkling som här. Typ A4 1.8T = BMW 330i ;-) | |
|
Johann; lite skillnad på vad en privat person som ur egen arbetarlön pilla ihop en hyfsad motor, med i största hand std delar mot ett fabriksponsrat racing team kan utveckla när det inte sparas ett över på att kräma ut något ur varken motor eller bil, eller hur;-) Carl, är inte m5an top of line från bmws sida ;-) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Värst vad mycket smileys det blev helt plötsligt!? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! H U M A N R A G E Länk |
|
|
Pelle Persson, Nu var det ju hur starka Audis motorer var och BMW plockade ur 1500 hk ur ett 1,5 standard block, då måste det vara starkt eller hur. ;) Z8 är top of the line. BMWCoupe, Jag tycker nog inte muller är rätt beskrivning på M5-motorn snarare vrålar den. Muller låter mer som en otrimmad jänkar-V8. |
|
|
Förklara dej Anders Alj "Det kanske finns yngre BMW ägare som inte är uppvuxna i en bondhåla med rinnande snus i överläppen och en obeskrivlig vilja att visa upp sig?" håller verkligen inte med dej din storstads fjolla |
|
|
Om du menar M12/13 S10B15 så gav dom tyvärr inga 1500hkr om du säger ca 1350-1400hkr så ligger man närma verkligheten, men dom snurrerna var totalskrot efter ett kvalheat när man laddade på för fullt. Okej visst är z8 top bilen i bmws sortiment, men vad jag pratar om är 4dörrars familje racer och där ligger ligger väll m5an. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
johann: jaja, vrål då :) gott låter det iaf! *Best Man Wins* |
|
|
Sober2- Nu får du väl ta och kamma dej grabben! Läs inläggen så kanske du förstår vad han menar. Bespara oss kommentarer som, "....håller verkligen inte med dej din storstads fjolla". De hör hemma på dagis. H U M A N R A G E Länk |
|
|
Det är så fel att säga eller skriva att något är bra, utan att lägga till att man själv är den som tycker det. Ex. "BMW bygger bäst bilar" Uttrycket innebär att det är en vida bestämmelse. Ex 2. "Jag tycker att BMW bygger de bästa bilarna" Uttrycket innebär att det är målsägaren själv som har en åsikt. MVH Kjelle |
|
T_J |
Finns det inga "moderators" på detta forum? Förutom powerkjells inlägg så är de flesta andra inlägg ren dynga och trams, urksäkta mig, men det kom från hjärtat. Jag tycker att detta forum borde städas upp, ta bort alla trådar som spårar ur men helst låsa dem i tid innan det händer. Detta forum domineras av pojkar som just fyllt 18, det märks, med några flitiga moderators skulle den känslan försvinna. Kunskap finns på det här forumet men många gånger försvinner den bland all smörja. Kika in på NordicAudi.com, där är det ordning och reda, pajkastning och annat svammel existerar inte där, dom har kommit långt. BMWPower har en bit kvar, men det är relativt enkelt åstakommet... |
|
PowerKjell, Det är väl självklart att det är egna åsikter som presenteras såvida man inte refererar till ngt test. Att alltid skriva "jag tycker" blir då lite redundant även om jag själv ofta skriver just så. Moderator, Kan du ta bort T_Js inlägg det tillför knappast ngt av värde till diskussionen.... |
|
|
Jo, det finns moderatorer här på forumet, och de gör ett jättejobb. Saken är bara den att de gör det så snyggt och snabbt att de flesta inte märker om en tråd eller ett inlägg har tagits bort. Keep up the good work. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
johann: Mitt inlägg var också skämtsamt menat, därav smajlgubben, jag ber om ursäkt om mitt inlägg på något sätt stört eller irriterat dig, ska försöka komma ihåg att undvika att skoja med dig i fortsättningen. www.malte-racing.com |
|
krukan6 |
Toyota Corolla -98 har du nog en chans imot. bmwtouring.hogdata.net |
|
MalteK, Skämta på du men det är skillnad på ;) och :). ;) Men skämtar jag själv borde jag kunna ta en en pik tillbaka. |
|
|
Kanske skulle ta och upprätta en familjeterapeft på detta forum. Har vi kanske några här bland oss? Känns som tråd ämnet kommit något i skymundan... ;D H U M A N R A G E Länk |
|
| Jag måste ha mens eller nåt denna vecka. :) *OBS skämt!* | |
| *fetegarv* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.