|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk HELT SJUKT FEEEEEEET BMW FOR LIFE | |
|
Ja du, inte helt fel! *dreglar* Pricken över i hade dock varit om den varit svart. Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Den är nog snygg även i svart men då försvinner den läckra effekten att det svarta taket som "binder ihop" vind- och bakrutan. Tyvärr tycker jag bakdelen inte är någon höjdare ungefär som e65:ans första utförande. Men 7:an blev riktigt trevlig även bakifrån med nya bakljusen. Synd att inte några liknande bakljus infördes på 6-serien också. Racerbilen: Länk |
|
| Utan tvekan en av de snyggaste och fetaste bilar BMW gjort. Varje gång jag ser den blir jag mer förvånad över hur mycket jag tycker om den. | |
|
Ja, man kan nog lungt kalla den "en riktig fettis!" Ändå tycker jag att E60 M5 är snyggare. Kalla mig tokig! Länk |
|
|
Tjaá... Hade jag pengar så lovar jag att jag skulle ratta en sån där för fy fan vad läcker BIL! BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Ska köpa en någongång nästa år är det tänkt :-) hjorten |
|
|
Påminner lite om en övergödd sköldpadda... Chris Bangle mål i livet är att köra BMW i botten... Snart kommer alla att inse att de flesta nya BMW:s ser för jävliga ut... _______ /Chrille |
|
parolof |
vill ha!!!!! |
|
Långt ifrån det fulaste Bangle designat, men jag kan aldrig gilla den där bakdelen. De lyckades ju fixa sjuan hyggligt, varför inte sexan också? Gillar inte direkt fälgarna heller, ser för spinkiga ut... Fast det är klart, erbjöd nån mig en sån där skulle jag ju inte tacka nej. ;) Wilhelm Svenselius |
|
|
Tyvärr tycker jag att den påminner om en Nissan... Länk |
|
parolof |
Det är nog som alltid att de Japanska biilarna liknar Europeer och inte tvärt om |
|
VAd i hela friden säger du? inget av M6an ser ut som nissan bilen...typ kanske att däcken är runda men d d ända... Mer lik en porsche...i en större skala!!! Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
|
Drömmen vore att köra Gumball 3000 med M6:an, utan fartspärr då, förstås.... "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
| Just den där m6an lånade jag i början av Juni. Jag kan bara säga att det var riktigt kul att gasa ur m6an i södra länken. Grymt skönt ljud. | |
|
Hur snygg som helst! deejaywasp: Jag var väl ingen fan direkt av Bangle för i tiden heller, och tyckte faktiskt inte att E60 var extremt snygg när den kom.. Nu älskar jag den, och varje gång jag ser en E39 är den ljusår bakåt i tiden, vad gäller design.. Det är häftigt att våga bygga dessa bilar :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Finns en svart M6 i Solna med invidual val grymt snygg, tydligen har kunden backat pga lång lev tid så han köpte en Alpina xxx. Man kan nog få ett bra pris på den, är det någon mera än jag som är sugen på den? Enda som jag inte tycker om är att det inte finns glas lucka på den.... Kan av ge rapport efter provkörningen i slutet av denna månad |
|
|
Sim: Det är därför BMW är så bra! de tänker alltid ett steg före! nu har alla andra biltillverkarna börjat ta efter, tex så såg jag kommande audi TT som hade liknande design som BMW, dvs annorlunda linjer och former än det vanliga... "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
|
ahhaha att nissan 350z skulle vara lika m6an är fan det dummaste jag hört.. ah men volvo 740 är juh väldigt lik nya Ferrari 430 eller vad säger ni duhhh BMW FOR LIFE |
|
|
Ofta säger man nja den var ful, men kollar man lite till tycker man att den är okej, sedan efter en tid när bilden man har i huvudet av en ny modell har hunnit mogna börjar man använda ordet snygg! Nya 6an är inte definitivt snygg på en gång, men med den nyare större karossen som sväller i alla håll och kanter krävs en tum större fälgar iallafall. Det är något som saknas hos den iallfall, den känns inte riktigt färdig på något sett. Jag skulle vilja omarbeta bakdelen lite samt använda en klassisk BBS-splittmodell av fälgarna. Likadant gäller många av Bangles nyare skapelser, även om bitarna faller på plats rätt hyggligt efter en tid. Personligen är det lite för mycket "bullighet" över formerna, bilarna ser lite för tunga ut (speciellt över häcken med en baklucka som ser ut att ligga på karossen), okej på 5,7 serien, men inte på en 6 serie..nya 3an kan man inte skälla på vad det gäller den punkten, men där har han fatalt misslyckats med bakljusena som är det fulaste jag sett på en BMW. Tillockmed kameilysena, som var 4kantiga på E21 var snyggare och då är det illa. |
|
|
Grym bil helt klart. Men den där bakänden alltså... nä jag kan bara inte smälta den? För mig ser det ut som de bultat på första bästa baklucka de hittade bara? Den ser ditslängd ut helt enkelt. Jag tror det hade räckt om de bara hade förlängt baklyktornas linje någon enstaka centimeter "in på bakluckan" så att säga? Men jag skulle ju inte tacka nej... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.